Iekšējā komunikācija var virzīt uzņēmumu uz mērķu sasniegšanu, koordinēt plānotās aktivitātes, nodrošināt uzņēmuma vadību ar ainu, kas atspoguļo organizācijas iekšējo komunikāciju, kā arī piesaistīt līdzstrādniekus uzņēmuma iekšējai kultūrai. Iekšējo sabiedrisko attiecību pamatprincipi ir darbinieku motivēšana, informēšana iesaistīšana un deleģēšana, sasniegumu iespējamības veicināšana, mērķtiecīga un konsekventa vadīšana, konfliktu noregulēšana un kalpošana kopējām interesēm. Iekšējai komunikācijai būtu jābūt veidotai sistemātiski un ilglaicīgi. Iekšējās sabiedriskās attiecības palīdz saprast darbiniekiem viņu lomu kompānijā, veidojot izpratni par organizācijas mērķiem, vērtībām, standartiem un principiem.