Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:142962
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

2. Mārketinga komunikācijas sistēma
Mārketinga komunikācijas sistēma ir informācijas izplatīšana par uzņēmumiem, produktiem, cenām, produktu izvietojumu, pārdošanu un citiem mārketinga pasākumiem, lai ietekmētu patērētāju rīcību un virzītu produktus tirgū.
Mārketinga sistēmas komunikatīvie līdzekļi: reklāma, sabiedriskās attiecības, pārdošanas veicināšana, tiešais mārketings jeb personiskā pārdošana.

2.1 Reklāma
Reklāma ir vispopulārākais mārketinga komunikācijas veids. To izmanto, lai piesaistītu klientu uzmanību, veidotu uzņēmuma tēlu, izplatītu informāciju par produktu, tā cenu, kvalitāti u.tml.
Reklāma ir jebkāda apmaksāta bezpersoniskas komunikācijas un ideju, preču vai pakalpojumu veicināšanas forma, ko ir apmaksājis noteikts reklāmdevējs. [3., 579.lpp.]
Institucionālā reklāma- reklāma, ar kuras palīdzību tiek uzlabota informācija par uzņēmumu nevis produktu.

Reklāmas uzdevumi:
*sniegt informāciju par produktu;
*palīdzēt uzsākt pārdošanu;
*stimulēt pieprasījumu pēc noteikta produkta.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1239175
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties