Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:142821
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Pirmā daļa. Izpēte    3
  Otrā daļa. Plānošana un programmēšana    5
  Trešā daļa. Darbība un komunikācija    7
  Ceturtā daļa. Novērtējums    12
  Izmantotā literatūra    13
Darba fragmentsAizvērt

"TG Mobile" ir starptautiskā uzņēmuma "Telekomunikāciju grupa" preču zīme. Uzņēmums darbojas Baltijas valstīs kopš 2000. gada, sniedzot fiksētā un mobilā tīkla sakaru pakalpojumus, šobrīd uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem ir ap 50’000 lietotāju. "TG Mobile" uzsāk plašāku darbību Latvijā, piedāvājot, mobilo sakaru pakalpojumus un neordinārus biroja komunikācijas risinājumus. "TG Mobile" sniegtie biroja telekomunikāciju pakalpojumi ļauj samazināt biroja izdevumus par telekomunikācijām līdz pat 50%, atkarībā no tā cik daudz zvanu tiek izdarīti no biroja fiksētā sakaru tīkla uz mobilajiem tīkliem. Risinājums pamatā ir stacionāras GSM telefonu sistēmas pieslēgšana biroja tīklam, kas ļauj izdarīt ievērojami lētākus zvanus uz mobilajiem tīkliem, nekā konkurentu piedāvājumi.
Sabiedrisko attiecību projekts tiek veidots viena gada ietvaros un tajā tiek izvirzīti svarīgākie mērķi, attīstot uzņēmuma darbību Latvijā.
Mērķi ir – "TG Mobile" zīmola atpazīstamības veicināšana Latvijas sabiedrībā, zīmola un uzņēmuma lojalitātes paaugstināšana, produktīvu biznesa un privāto klientu attiecību dibināšana.
Sabiedrisko attiecību projekts tiek izstrādāts saskaņā ar Denisa Vilkoksa (Dennis L. Wilcox) izstrādāto RACE sistēmu, kā arī Skota Katlipa (Scott Cutlip) četru soļu sabiedrisko attiecību procesa apraksta.
Līdz ar to projekts ir sadalīts četrās daļās. Pirmā – izpēte, šī brīža situācijas novērtējums, uzņēmuma tēla statusa un atpazīstamības novērtēšana. Pētījumi tiks veikti uzņēmumam nozīmīgajās mērķa grupās gan sabiedrībā, gan biznesa vidē.
Otrā daļa ir plānošana un programmēšana, kurā tiek precizēti sabiedrisko attiecību mērķi, tiek izdalītas prioritātes un saskaņoti mērķi ar budžeta iespējām.
Trešajā daļā ir aprakstītas sabiedrisko attiecību procesa mērķtiecīgas darbības ieplānoto rezultātu sasniegšanai, kā arī komunikācijas realizācijas plāni.
Ceturtajā daļā ir plānota visas sabiedrisko attiecību kampaņas novērtēšana un efektivitātes izmērīšana.
Pirmā daļa. Izpēte

Lai nospraustu mērķus un realizētu tos, ir nepieciešams precīzi apzināties tagadējo situāciju, svarīgi ir konstatēt pastāvošās uzņēmuma attiecības ar sabiedrību un klientiem. Tas ir jānosaka objektīvi un pareizi, izvēloties rādītājus, kuri ir nozīmīgi raksturlielumi un kurus ir iespējams praktiski izmērīt un salīdzināt. Izpētes stadijā arī jānoskaidro, vai pastāv kādas problēmas un jākonstatē tās. Šajā plānā ir paredzētas vairākas izpētes darbības, kas nodrošinās objektīvas un lietderīgas informācijas iegūšanu par pastāvošo situāciju.
Objektīvi tiek noteikta uzņēmuma komunikācijas mērķauditorija, jo nav lietderīgi veidot sabiedriskās attiecības ar visu sabiedrību kopumā. Pētījumu veikšana tiek uzticēta tirgus un socioloģisko pētījumu aģentūrai. Tiek veikts socioloģisks pētījums ar reprezentatīvo izlasi. Dati tiek ievākti ar telefoninterviju palīdzību. Izlases kopumu veido Latvijas iedzīvotāji vecumā no 12 līdz 49 gadiem, jo šajā vecuma grupā visaktīvāk tiek lietoti mobilie sakari ("TNS Latvia" dati, 2006). Pētījumā tiek noskaidrota zīmola "TG Mobile" atpazīstamība, respondentu attieksme un uzņēmuma vērtējums. Pirmkārt, tiek noskaidrota zīmola spontānā atpazīstamība, lūdzot respondentam nosaukt viņam zināmos telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties