Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:139536
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

ATBILDE
Pirmkārt, salīdzinot Jeremiju un Ecekiēlu, jāņem vērā laiks, kurā viņi darbojušies kā pravieši. Ja Jeremijas darbošanās laiks ir 626.-586.BC Jūdā, tad Ecekiāla grāmatas pravietojumus datē ar 592.-570.BC. Pēc Jeruzalemes krišanas jūdi, kas bēga uz Ēģipti, paņēma Jeremiju līdzi, kur to nomētāja akmeņiem, bet Ecekiēlu 597.BC kā vienu no jūdu gūstekņiem Nebukadnēcars aizveda trimdā uz Babilonu. Tā kā Ecekiēls darbojās trimdinieku vidū, priesterībai un kultam bija liela nozīme, jo tie stiprinaja nacionālo vienotību. Viņš garīgi stiprināja trimdiniekus, taču atgādināja arī tautas grēkus, pieminot ne vien morālos pārkāpumus, bet arī grēkus pret kultu, tādā veidā Ecekiēls mīkstināja Jeremija ekskluzīvismu, viņa radikālo nostāju pret kultu.
Iedalot Ecekiēla grāmatu četrās daļās, minētā nodaļa būtu jāpieskaita pie “Babilonā izplatītajiem vēstījumiem, kas galvenokārt skāra trimdinieku atgriešanos Jūdā”(Dž.Dreins, Ievads Vecajā Derībā 168.lpp.). Savukārt Jeremijas grāmata no 21.-38. nodaļai runā par Cedekijas valdīšanu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1327605
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties