Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:138961
 
Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Produkcijas virzīšana tirgū    7
1.1.  Mārketinga loma tirgus izpētē    7
1.2.  Mārketinga komunikāciju veidošanas metodes    9
1.2.1.  Reklāmas plānošanas vispārējie aspekti    9
1.2.2.  Sabiedriskās saskares veidošana un ietekmēšana    12
1.2.3.  Pārdošanas veicināšanas paņēmieni    14
1.2.4.  Tiešās komunikācijas koncepcija    15
1.3.  Mārketinga pasākumu komplekss    17
1.4.  Mārketinga budžeta plānošana    20
2.  Latvijas sieviešu apģērbu tirgus apskats 2010-2012    23
2.1.  Sieviešu aģērbu tirgus attīstības tendences    23
2.2.  Uzņēmuma SIA VORTEKS darbības raksturojums    26
2.2.1.  Apģērbu ražošanas vēsture un koncepcija    29
2.3.  Sieviešu apģērbu produkcijas mērķauditorijas izpēte    31
3.  Sieviešu apģērbu pārdošanas veicināšanas pasākumu plāns    39
  Secinājumi    48
  Literatūras saraksts    50
  Pielikumi    52
  Lappuse darba vērtējumam    58
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Atbilstoši šajā bakalaura darbā noteiktajam mērķim un uzdevumiem, kā arī pamatojoties uz veiktajiem pētījumiem un aprēķiniem var izdarīt sekojošus secinājumus:
1. Līdz ar vajadzībām pēc pārtikas un mājokļa arī apģērbu var uzskatīt par vienu no cilvēka pamatvajadzībām.
2. Saskaņā ar Centrālās statistikas pārvaldes datiem, 2011.gadā vairāk nekā pusi tekstila nozares apgrozījuma veidoja apģērbu ražošanas sektors – 57.4%.
3. Pēdējo gadu garumā apģērbu ražošanas rādītājiem piemīt augšupejoša tendence, turklāt pašlaik apģērbu ražošanas apjomu dinamika paliek stabili augoša.
4. Latvijas apģērbu tirgus pašlaik ir piesātināts, un konkurences cīņa pēdējos gados kļuva asāka. Par to, liecina Latvijas Uzņēmumu reģistra dati, atklājot informāciju par jaunu apģērbu ražošanas uzņēmumu dibināšanu.
5. Sekojot uzņēmuma darbības mērķim, uzņēmums VORTEKS balstās uz pieredzi modes mazumtirdzniecībā un kvalificētu darbaspēku, garantē saviem klientiem un sadarbības partneriem pilnvērtīgu servisu un modes tendencēm atbilstošu piedāvājumu.
6. Neskatoties uz uzņēmuma VORTEKS 2009 un 2010.g. zaudējumiem ir redzams, ka 2011.gadā peļņas rādītājs sāk palielināties salīdzinājumā ar 2010.gadu, līdz ar to sasniedzot peļņu 1280 latu apmērā. Līdzās peļņai ir novērojama uzņēmuma apgrozījuma pieaugums.
7. Klientu aptaujas rezultāti liecina, ka sieviešu apģērbu veikalu Koshakova vislabprātāk apmeklē jaunas sievietes vecumā no 25 līdz 34 gadiem, kuras piekopj darbīgi lietišķo dzīvesveidu, strādā valsts vai privātajā sektorā un ikdienā dod priekšroku lietišķajam, formālajam apģērbu stilam.
8. Klientu aptaujas rezultāti rada, ka šobrīd veikala Koshakova apmeklētāji lielākoties ir apmierināti ar tas darbību pēc vairākiem parametriem un vērtē tos pozitīvi.
9. Kritēriji pēc kuriem veikala Koshakova klienti izvēlas vēlamo apģērbu ir ļoti atšķirīgi, ka arī tie ir atšķirīgi novērtēti.

Pamatojoties uz veiktajiem mārketinga pētījumiem un datu analīzēm, tika izstrādāti šādi priekšlikumi:
1. Turpmāk attīstoties uzņēmumam VORTEKS ir jāizvērtē tas darbības plāns un ar mērķi saglabāt un paplašināt pircēju skaitu jānodrošina klientiem vēlamās produkcijas pieejamība. Ar nolūku uzzināt veikala klientu vēlmes un gaumes izvēloties apģērbu un veidojot garderobi, darba autore ieteiktu kompetenti izstrādāt jaunu anketu, kas ietvertu sevī klientu gaumes raksturojušus jautājumus.
2. Uzņēmumam VORTEKS nav vērts sekot katra pircēja vēlmēm un gaumēm, bet ir nozīmīgi izvērtēt situācijas rādītājus un izstrādāt atbilstošu plānu turpmākai attīstībai. Tā, ir jāveido piedāvāto apģērbu klāsts saskaņā ar pircēju vēlmēm – vispirms, uzņēmumam ir jāpievērš uzmanība tam, lai apģērbu ražošanas tiktu izmantotas tikai augsti kvalitatīvas izejvielas, kā arī gatavie apģērbi būtu papildināti ar aksesuāriem, jo kā rada pētījuma rezultāti, tiem ir liela nozīme apģērbu izvēlē.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties