Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:138380
 
Vērtējums:
Publicēts: 20.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    9
1.  Automobiļa ģeneratora vēsture    12
1.1.  Bezakumulatora bateriju sistēma    13
1.2.  Ģeneratora nepieciešamība    14
  Kopsavilkums    15
2.  Ģeneratoru tipi un to uzbūve    16
  Kopsavilkums    22
3.  Būtiskākie ģeneratoru bojājumi un remonta iespējas    24
3.1.  Būtiskākās mehāniskās problēmas un to risinājumi    24
3.2.  Būtiskākās elektriskās problēmas un to risinājumi    25
  Kopsavilkums    26
4.  Diagnostikas stenda izveides nepieciešamība un iespējas    27
5.  Ģeneratora diagnostikas stenda montāža    31
5.1.  Korpusa daļas montāža    31
5.2.  Elektriskās daļas montāža    32
5.3.  Mehāniskās daļas montāža    34
5.4.  Iekārtas testēšana un izgatavošanas problēmu novēršana    35
6.  Darba vides un personīgie drošības līdzekļi    36
6.1.  Darba drošības ievērošana    37
6.2.  Darba drošība stenda izstrādes un lietošanas laikā    38
6.3.  Stenda novietojums un darba drošības līdzekļi    38
7.  Iekārtas izmaksu aprēķini    41
7.1.  Izmaksu aprēķinā izmantotie termini    41
7.2.  Darba izmaksas – Alga    42
7.3.  Peļņa    43
7.4.  Darbinieka alga    44
7.5.  Stenda pašizmaksa    46
  Secinājumi    51
  Literatūras saraksts    53
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1) Ģeneratoru attīstība ir gājusi roku rokā ar auto elektriskās sistēmas attīstību. Pirmie ģeneratori bija dinamo tipa bet vēlāk augot prasībām pēc papildu enerģijas radās maiņstrāvas un līdzstrāvas ģeneratori. Ja sākotnēji iztika tikai ar gāzes degļa apgaismes iekārtām tad elektrisko apgaismes un skaņas iekārtu ieviešana prasīja uzkrāt enerģiju un to nodrošināt pēc iespējas ilgstošākā laika termiņā, tā padarot drošāku ar vien pieaugošo automobiļu satiksmi.
2) Ģeneratoru attīstība pamatā notiek lēcienveidos. Būtiskākais komponents, kas gadu gaitā visvairāk mainījies ir relejs – regulators, kas nodrošina automobilim nepieciešamo spriegumu, un regulē akumulatora uzlādes līmeni. Ja pirmajos ģeneratoros lietoja sarežģīti regulējamus un ļoti neuzticamus kontakttipa regulatorus, tad, attīstoties pusvadītāju tehnoloģijām, pamazām ir ieviesti jau mums zināmie tranzistoru regulatori, kas nu jau var būt aprīkoti ar sarežģītu elektronisku vadību, kas automobiļa sistēmā spēj nodrošināt precīzu un stabilu elektrospriegumu.
3) Ģeneratora lielās slodzes, kurām tas tiek pakļauts un tam, ka tas ļoti bieži atrodas ļoti tuvu karstajām automobiļa daļām un nav arī aizsargāts no ārējās vides iedarbības faktoriem, var būt iemesls tā atteikumam, kas reizēm var būt neliela viegli risināma problēma, bet reizēm tas var novest pie pilnīga tā atteikuma. Tādēļ tā apkope un remonts ir būtiska tā ikdienas daļa, kurai jāpievērš liela vērība.
4) Tirgū ir pieejami daudz un dažādi diagnostikas stendi, kas paredzēti ģeneratoru diagnostikas un remonta vajadzībām. Liela daļa šo iekārtu paredzētas profesionālai lietošanai un izmaksā daudzus tūkstošus EUR tādēļ darba autors koncentrējas uz iespējamas pieejamas un lētas iekārtas radīšanu kas spētu nodrošināt maksimāli labu diagnostiku par pietiekami zemu cenu.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1370737
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties