Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:137734
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.03.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Noel Forgeard (Noels Forgērds)
Šoreiz būtiski būtu sākt ar korporatīvā līmeņa notikumiem. Līdz 20. gs beigām Airbus bija 4 uzņēmumu savienība, kas darbojās, lai sasniegtu kopīgu mērķi. Par uzņēmuma finansiālo pusi bija atbildīgas kompānijas, kuras izveidoja Airbus. Airbus, esot šādam statusam, nevajadzēja maksāt nodokļus, publicēt finansu pārskatus. Par finansiālo pārskatu bija atbildīgas partnerkompānijas, taču laika gaitā problēmas radīja Airbus finanšu nodalīšana no šīm kompānijām, dibinātājām. Izveidojot Airbus kā neatkarīgu uzņēmumu, tika iegūtas vairākas priekšrocības, tādēļ kļūšana par neatkarīgu kompāniju uzskatāma par būtisku korporatīvā līmeņa soli.
Tāpat arī funkcionālā līmeņa stratēģijā parādījās saistītā diversifikācija. Paralēli komerciālo lidmašīnu ražošanai, uzmanība tika pievērsta arī militārajiem lidaparātiem. Šāda darbība skaidrojama ar ārējās vides izmaiņām. Pēc terorisma uzplaiksnījuma palielinājās pieprasījums pēc militāriem lidaparātiem, tāpēc radās nepieciešamība nodrošināt valstu drošību. Eiropas tirgū Airbus ir saskatāma izteikta priekšrocība, jo uzņēmuma galvenais īpašnieks (80% no kapitāla) ir EADS (European Aerospace Defence and Space company), kas ir lielākais Eiropas aizsardzības produkcijas uzņēmums, tādēļ Airbus ir pieejamas zināšanas un resursi, lai apmierinātu pieprasījumu pēc militārajiem lidaparātiem. Taču jaunu līgumu noslēgšanas veiksmes atslēga bija iepriekšējos periodos izstrādātie lidmašīnu projekti, nevis jauni, tāpēc liels nopelns ir iepriekšējo periodu stratēģijām un to izpildei.
Biznesa līmeņa stratēģija joprojām dominēja atšķirīgā/hibrīda stratēģija. Airbus joprojām savu produkciju ražoja tā, lai atšķirtos no Boeing piedāvājuma. Taču joprojām šķiet tā, ka Airbus domā par to, kā pārspēt jau esošu Boeing produktu, nevis censties izstrādāt ko tādu, ko Boeing vēl nav paspējis izdarīt.
Tiešā pārdošana uzskatāma par galveno uzņēmuma mārketinga stratēģiju. Tiešs kontakts ar potenciālo pircēju daudz sekmīgāk darbojies nekā stingri formālas attiecības, kā to pielieto Boeing.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties