Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:135409
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.08.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Kvalitāte mūsu dzīvē    6
1.1.  Kvalitātes vadības sistēma un Eiropas direktīvas    7
1.2.  Kvalitātes vadības sistēma    9
1.2.1.  Kvalitātes vadības būtība    9
1.2.2.  Kas ir vadības sistēma    9
1.3.  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana mazos un vidējos uzņēmumos    10
1.4.  Visaptveroša kvalitātes vadība    11
1.5.  Paškontroles sistēmas jeb HACCP    12
1.6.  Kvalitātes izmaksas    14
1.7.  Klientu apmierinātības indekss    15
1.7.1.  Vislabāko rādītāju noteikšana    16
1.7.2.  Iekļaušana tirgus pētījumos    17
1.7.3.  Indeksa izmantošana vadības modeļos    17
1.8.  Latvijas Kvalitātes balva    17
2.  ISO iedarbība uz produkcijas kvalitātes attīstību un paša uzņēmuma konkurētspēju    19
3.  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Attēlu rādītājs    24
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    24
  Interneta resursi    24
  Pielikums    25
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās, mums visapkārt ir tik daudz dažādas lietas, ko mēs lietojām ikdienā: darbā vai mājās, un dažreiz pat neiedomājamies, cik ilgi tās lietas var kalpot, no kādām vielām tās ir ražotas un kuras tehnoloģijas tika pielietotas ražošanas procesā, nerunājot par lietošanas ērtību, drošumu vai pat bīstamību. Šie visi aspekti ir skatāmi arī no kvalitātes pozīcijas. Mums, kā patērētājiem, kas saskaras ar jebkura veida produkciju, ir svarīgi zināt, cik kvalitatīvs ir šis produkts, ko lietojam. To var dēvēt par „patērētāja puses” kvalitātes aspektiem. Bet par kvalitāti kā par terminu var runāt daudz un plaši, jo ar kvalitāti apzīmē kaut kādu faktoru kopumu, pēc kā var spriest, cik kvalitatīvs ir produkts.
Pastāv arī jēdziens „ražotāju puses” kvalitāte. Tā ir kvalitāte, kādu produktam ražošanas uzņēmuma vadība plāno piešķirt, izstrādājot attiecīgo produktu, un kas ir izteikta kā izdevumi, kas ir saistīti ar jauno tehnoloģiju ieviešanu, produkcijas kvalitātes uzlabošanas pasākumiem, dažu sistēmu implementēšanu uzņēmumos uc.
Vārdu savienojuma „kvalitāte – uzņēmuma izdevumi” atbilstība reālai situācijai turpmāk plaši tiks izskatīta un izvērtēta darbā līdzās citiem jautājumiem, kuri tieši saistīti ar šo tēmu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1133215
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties