Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:129056
 
Vērtējums:
Publicēts: 30.09.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Uzņēmuma vēsture un uzņēmējdarbības forma    4
3.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    5
4.  Uzņēmuma struktūra    7
5.  Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīze    10
5.1.  Uzņēmuma ārējā vide    10
5.2.  Uzņēmuma iekšējā vide    11
6.  Darbinieku motivēšana uzņēmumā    14
7.  Uzņēmuma darbības kontrole    15
8.  Uzņēmuma vadīšanas stili    17
9.  Neformālās grupas uzņēmumā    18
10.  Uzņēmuma kultūra    19
11.  Izmantotā literatūra    21
Darba fragmentsAizvērt

Neformālās grupas:
1. Spiningotāju grupa ( apmeklē 10 – 15 cilvēki)
2. Mušiņmakšķernieku grupa ( 6 darbinieki)
3. Sporta komanda „SALMO” – izveidota 2005. gadā ( 8 cilvēki)
Neformālo grupu veidošanās ir laba iespēja paskatīties vadītājam uz saviem darbiniekiem no cita skatu punkta.. Tāpat kā darbs, arī neformālā grupa saista šos cilvēkus, kam ir kopīgas intereses un mērķi. Darbinieki ir ne tikai saliedēti konkrētajā grupā, bet iespējams spēj arī strādāt daudz kvalitatīvāk 100% paļaujoties vienam uz otru, jo savstarpējā uzticēšanās jebkurā uzņēmumā ir svarīga.

10. Uzņēmuma kultūra
Tāpat kā citos uzņēmumos arī SIA„SALMO” pastāv sava kultūra, kas attiecas gan uz darbiniekiem, gan uz vadību, un, protams, uz klientiem. Uzņēmuma kultūra ir organizācijas vadošā pārliecība par vērtībām (SIA„SALMO” tās ir : ienesīgums, saistības, klientu vēlmes, partnerība, ilgtspējība), sociālām normām, mītiem, rituāliem, vadības stilu. Uzņēmuma kultūra ir organizācijas darbinieku uzvedība, adaptācija sociālā vidē.
SIA„SALMO” kultūra iedalīta 3 līmeņos:
1) ārējā fiziskā realitāte, kas var izpausties organizācijas tēlā, reklāmas psiholoģijā, darbinieku apģērbā un citādi.
2) Sociālā realitāte raksturo sociālo normu un vērtību apzināšanās, to pieņemšana un ievērošana uzņēmumā(kopēja valoda, tradīcijas, ideoloģija, iesaistīšanās neformālajās grupās)
3) Individuālā realitāte ir cilvēku pieņēmumi par vidi, savstarpējām attiecībām, citu cilvēku uztveri, realitāti, laiku, telpu un citiem aspektiem.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1341082
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties