Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:126369
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Praktiskā daļa    4
1.1.  Biznesa plāna nozīme    4
1.2.  Biznesa plāna kopsavilkums    5
1.3.  Uzņēmuma apraksts    6
1.4.  Produkta vai pakalpojuma raksturojums    7
1.5.  Mārketinga plāns    9
1.5.1.  Tirgus raksturojums un iespējas    10
1.5.2.  Konkurence un citi ietekmes veidi    11
1.5.3.  Mārketinga sratēģija    12
1.5.4.  Tirgus pētījumi    13
1.5.5.  Apgrozījuma prognozes    14
1.6.  Ražošanas plāns    15
1.7.  Uzņēmuma vadīšanas un darbībasorganizēšanas plāns    16
1.8.  Riska novērtējums    17
1.9.  Finansu plāns    18
2.  Aprēķinu daļa    19
  Secinājums    34
  Izmantotā literatūra    35
Darba fragmentsAizvērt

Kursa darba temats ir “Biznesa plāns”.
Kursa darba mērķis ir izpētīt biznesa plāna sastāvdaļas un pielietot tas praksē. Darbā tiek apskatīti jautājumi un problēma, kuras uzņēmējam jāņem vērā, gatavojot biznesa plānu.
Biznesa plānu izstrādā uzņēmēji, kuri gatavojas uzsākt uzņēmējdarbību, kā arī jau agrāk uzsākuši to, jo uzņēmējdarbība ir ārkārtīgi dinamiska pārmaiņās, un katrā darbības posmā bieži ir jāsastopas ar atšķirīgām problēmām, kas rodas uzņēmumā, kā arī ārpus tā.
Biznesa plāns vispārējā izpratnē ir iecerētās vai uzsāktās uzņēmējdarbības apraksts, kas ietver informāciju par uzņēmējdarbības mērķiem, produkciju vai pakalpojumiem, tirgus stratēģiju, vadīšanas un darbības organizēšanas struktūru, ražošanas procesu, finansu vajadzībām un rezultātiem.
Biznesa plāns ir:
1.Kā komunikācijas līdzeklis starp uzņēmējiem un ieguldītājiem;
2.Kā neaistājams uzņēmējdarbības vadīšanas līdzeklis;
3.Kā līdzeklis pārbaudīt idejas, to realitāti un risinājumu saprātīgumu.
Biznesa plāns jāizstrādā uzņēmējam personiski. Tas nenozīmē, ka nevar tikt pieaicināti konsultanti un eksperti, gluži otrādi, pieredzējuši uzņēmēji cenšas vienmēr piesaistīt ekspertus un konsultantus, par to sevišķi ieinteresēti ieguldītāji.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties