Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:124849
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir specializēta komunikācija. Reklāma vēsturiski bijusi kā attīstības daļa un komunikācijas tehnoloģijas atbalsts.
Reklāma ir mārketinga komunikācijas līdzeklis, kas tiek izmantots, lai pārraidītu informāciju par produktu, pakalpojumu vai ideju plašākai auditorijai. Reklāma atrodas starp fleksibilākajiem un adaptīvākajiem mārketinga komunikācijas elementiem.
Kā skaidro Valērija Praude, reklāma ir produkta virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmuma sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
Veidojot reklāmu, nepieciešams atbildēt uz šadiem jautājumiem:
1.Ko ar reklāmu palīdzību nepieciešams panākt?
2.Kas ir galvenās produkta perspektīvas?
3.Kādu vēstījumu vēlos pārraidīt?
4.Kādi mediji var būt labākie vēstījumam un perspektīvām.
Reklāmas lēmumu pieņemšanas procesā, pirmkārt, jānosaka mērķi. Šos mērķus iedala informējošajos, pārliecinošajos un atgādinošos.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1145574
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties