Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:124743
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Finanšu analīzes būtība, tās mērķi un analīzes metodes    4
2.  Situācijas analīze    10
2.1.  Tūrisma situācijas analīze Latvijā    10
2.2.  Tūrisma situācijas analīze Eiropā, pasaulē    11
3.  SIA Novatours uzņēmuma raksturojums    17
3.1.  SIA Novatours produkts    18
3.2.  Tūroperatora konkurenti un cenu salīdzinājums    18
3.3.  Pārdošanas kanāli    20
3.4.  SIA Novatours sabarbības partneri    21
4.  Bilances analīze    22
4.1.  Bilances aktīvu analīze    22
4.2.  Bilances pasīvu analīze    28
5.  SIA Novatours rentabilitātes analīze    33
6.  SIA Novatours likviditātes analīze    36
  Secinājumi un priekšlikumi    38
  Izmantotie literatūras avoti    39
Darba fragmentsAizvērt

Maksātspējas līmenis tiek uzskatīts par normālu, ja absolūtās likviditātes koeficients atrodas robežā no 0.2 līdz 0.5. Secinot pēc 19. attēla datiem, tikai 2009. gadā tas ir normas robežās. 2008. gadā uzņēmumam bija maksātspējas pazemināšanās, jo čarterreisi netika aizpildīti zemā pieprasījuma dēļ, līdz ar to radās zaudējumi.

Secinājumi un priekšlikumi
1. 2007. gadā tūroperatora Novatours piedāvāto čarterreisu skaits palielinājās, salīdzinot ar 2006. gadu, līdz ar to neto apgrozījums palielinājās, taču peļņa samazinājās, jo palielinājās pārdotās produkcijas ražošanas izmaksas. 2008. gadā čarterreisu skaits palielinājās, salīdzinot ar 2007. gadu, bet samazinājās pieprasījums, līdz ar to uzņēmumam bija zaudējumi – maksātspējas samazināšanās. 2009. gadā čarterreisu skaits samazinājās, salīdzinot ar 2008. gadu, pieprasījums bija atbilstošs piedāvājumam, tāpēc uzņēmums atkal sāka gūt peļņu. Lai uzņēmums turpinātu augt, nepieciešams palielināt tirgus daļu. To var paveikt, dažādojot piedāvāto produktu – ieviešot jaunu galamērķi.
2. Pēc likviditātes rādītājiem 2008. gadā un 2009. gadā uzņēmumam bija nepietiekami apgrozāmie līdzekļi. Lai nodrošinātu efektīvu turpmāko ražošanas procesu, nepieciešams apgrozāmo līdzekļu livkvīdās daļas apriti nodrošināt naudā. To var paveikt, atgūstoto debitoru parādus vai arī veikt naudas līdzekļu aizņēmumu no kreditoriem.
3. SIA Novatours pārdotās produkcijas ražošanas izmaksas 2007. gadā palielinājās par 58.98 %, salīdzinot ar 2006. gadu. 2008. gadā tās pālielinājās par 23.29 %, salīdzinot ar 2007. gadu. 2009. gadā pārdotās produkcijas ražošanas izmaksas samazinājās par 45.76 %, salīdzinot ar 2008. gadu. Lai uzņēmums gūtu lielāku peļņu, ir nepieciešams arī turpmāk samazināt pārdotās produkcijas ražošanas izmaksas. To var paveikt, ieviešot piedāvājumā jaunu – ekonomisku produktu.
4. Pēc rentabilitātes rādītājiem 2008. gads bija nerentabls. 2009. gadā tas atkal kļuva rentabls. Lai uzņēmumam būtu lielāks neto apgrozījums un lielāka peļņa, nepieciešams palielināt ražošanas jaudu. To var īstenot, palielinot pamatlīdzekļus, savukārt pamatlīdzekļus var palielināt, palielinot iepriekšējo gadu nesadalīto peļņu.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties