Diplomdarbs
Eksaktās un dabaszinātnes
Anatomija, veselība, medicīna, higiēna
Skaistumkopšanas salona "Savanna" mārketinga politikas iz...-
Skaistumkopšanas salona "Savanna" mārketinga politikas izpēte un izstrādāšana konkurences apstākļos
Diplomdarbs55 Anatomija, veselība, medicīna, higiēna, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 2 | |
Anotācija | 3 | |
AnnotationENG | 5 | |
1. | Mārketinga vadība mūsdienu biznesa apstākļos | 7 |
1.1. | Mārketings mūsdienu biznesā | 7 |
1.2. | Mārketinga pētījumi un to tehnoloģijas | 9 |
1.3. | Firmas konkurētspēja un tās palielināšana, pateicoties mārketinga pētījumiem | 15 |
2. | Skaistumkopšanas salona “Savanna” izpēte konkurences tirgus apstākļos | 28 |
2.1. | Skaistumkopšanas salona “Savanna” apraksts | 28 |
2.2. | Skaistumkopšanas salona “Savanna” sortimenta izpēte | 38 |
2.3. | Makrofaktoru un to ietekmes uz skaistumkopšanas salona “Savanna” darbu izpēte | 41 |
2.4. | Skaistumkopšanas salona “Savanna” konkurentu izpēte | 44 |
Secinājumi un priekšlikumi | 58 | |
Izmantotas literatūras un avotu saraksts | 62 |
Secinājumi un priekšlikumi
Darba autores veiktie pētījumi ļauj secināt:
1. Skaistumkopšanas salons “Savanna” atrodas spēcīgas konkurences apstākļos, bet ieņem stabilu stāvokli Daugavpils skaistumkopšanas salonu vidū
2.Mārketinga pētījumi noteica, ka skaistumkopšanas salona “Savanna” reklāma neatšķiras no citu salonu reklāmas
3.Bostonas matricas analīze parādīja, ka:
• prece “zvaigzne” ir sporta zāles pakalpojumi, apmeklētāju skaits strauji palielinās
• prece “grūtie bērni” ir kosmetologa un masāžas pakalpojumi. Tirgus daļa ir maza, bet ir iespējamas lielas izaugsmes iespējas
• prece ”slaucama govs” ir friziera pakalpojumi - galvenais ienākumu avots
• prece ”suns” ir solārijs, turku pirts. Šie pakalpojumi ir vai nu jāuzlabo, vai jāizņem no apgrozības.
4.PEST analīze parādīja, ka:
• lielāka makro faktoru daļa negatīvi ietekmē skaistumkopšanas salona darbību, no sešpadsmit faktoriem tikai četri labvēlīgi ietekmē salona darbību .
5.Konkurentu analīze parādīja, ka skaistumkopšanas salons “Savanna” starp konkurentiem ieņem stabilu pozīciju un salonu tirgus kartē ieņem pirmo vietu
6. Anketēšana parādīja, ka salona klienti ir cilvēki ar augstu ienākumi līmeni, kuri var atļauties dārgus pakalpojumus.
7. Skaistumkopšanas salonam “Savanna” noteikti ir jākontrolē, jāuzlabo visu 7P mārketinga- mikss, lai stabili noturētos Latgales tirgū un kļūtu par stabilu, augošu, konkurētspējīgu uzņēmumu.
8. SVID-analīze parādīja, ka skaistumkopšanas salonam “Savanna” piemīt stiprās puses, pateicoties kurām uzņēmums var pretoties nelabvēlīgajai ārējās vides ietekmei. Skaistumkopšanas salons atrodas Daugavpils pilsētas centrā, tas ir viegli atrodams gan iedzīvotājiem, kuri dzīvo salona tuvumā, gan cilvēkiem no citiem rajoniem, kuri dažu iemeslu dēļ atbrauc uz centru. Skaistumkopšanas salons „Savanna” piedāvā plašu pakalpojumu spektru, kurš apmierina dažādu patērētāju kategoriju (no bērna līdz padzīvojošiem cilvēkiem) prasības. Uzņēmums „Savanna” ir spējīgs piedāvāt augsti kvalitatīvu produktu, pateicoties jaunākā aprīkojuma izmantošanai, kas atbilst pašiem mūsdienīgākajiem un aktuālākajiem tirgus virzieniem. Skaistumkopšanas salons rūpējas par saviem darbiniekiem, kas ir izpaužas kā personāla izglītības bāzes līmeņa paaugstināšana.
Balstoties uz iepriekš minētajiem secinājumiem, bakalaura darba autore uzskata par iespējamo noformulēt sekojosus priekšliumus:
1. Lai palielinātu skaistumkopšanas salona "Savanna" klientu skaitu, būtu nepieciešams nodrošināt pakalpojumu sniegšanu cilvēkiem, kuru ienākumu līmenis ir zemāks par vidējo, jo uz doto laika periodu Latvijas iedzīvotāju lielākai daļai pastāv finansiālas grūtības.
2. Salonam biežāk jāatjauno sava interneta mājas lapu, jāpiedāvā akcijas un atlaides pakalpojumiem tādās portālos kā www.gudriem.lv, jo pēdēja laikā tas ir kļuvis ļoti populāri.
…
Bakalaura darba tēma: skaitumkopšanas salona “Savanna” mārketinga politikas izpēte un izstrādāšana konkurenta tirgus apstākļos. Tēmas aktualitāte – konkurēntspējas paaugstināšana. Pasaulē pašlaik ir finanšu un ekonomiskā krīze. Latvijas uzņēmumi nav labākajā stāvoklī. Nepieciešama izlēmīga rīcība konkurēntspējas paaugstināšanai visos līmeņos. Bakalaura darba mērķis ir veikt skaistumkopšanas salona “Savanna” mārketinga analīzi un izstrādāt konkurēntspējigu mārketinga politiku ekonomiskās krīzes apstākļos. Bakalaura darba galvenie uzdevumi ir: iepazīties ar skaistumkopšanas salonu „Savanna”; izpētīt skaistumkopšanas salona “Savanna” pakalpojumu sortimentu; izpētīt skaitumkopšanas salona „Savanna” mikro un makro vidi; veikt konkurentu vides analīzi; izpētīt skaistumkopšanas salona patērētāju portretu. Darbs ieinteresēs skasitumkopšanas salona „Savanna” menedžerus un salona speciālistus.
Pielikumu nav.
- Mārketinga plāns
- Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
-
Skaistumkopšanas salona "Savanna" mārketinga politikas izpēte un izstrādāšana konkurences apstākļos
Diplomdarbs55 Anatomija, veselība, medicīna, higiēna, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Mārketinga plāns
Diplomdarbs augstskolai48
-
Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
Diplomdarbs augstskolai50
Novērtēts! -
Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
Diplomdarbs augstskolai46
Novērtēts! -
Mārketinga plāns "Bayer CropScience" produkcijai
Diplomdarbs augstskolai57
Novērtēts! -
Izdevniecības "Petits" mārketinga stratēģija
Diplomdarbs augstskolai83
Novērtēts!