Referāts
Uzņēmējdarbība un tiesības
Ekonomika
Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un d...-
Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Mārketinga vides analīze | 5 |
1.1. | Mārketinga mikrovides analīze | 5 |
1.1.1. | Uzņēmums, tā darbības raksturojums | 5 |
1.1.2. | Piegādātāji un starpnieki | 8 |
1.1.3. | Konkurenti | 9 |
1.1.4. | Pircēji | 10 |
1.2. | Makrovides analīze | 10 |
1.2.1. | Demogrāfiskā situācija valstī | 10 |
1.2.2. | Ekonomiskā situācija valstī | 11 |
1.2.3. | Politiski tiesiskā situācija | 13 |
1.2.4. | Kultūras faktors | 14 |
1.2.5. | Zinātniski – tehnoloģiskais faktors | 14 |
1.3. | Nozares analīze | 14 |
1.3.1. | Portera 5 spēku modelis | 16 |
1.4. | Konkurences analīze | 17 |
1.4.1. | Vispārēja konkurentu novērtēšanas metode | 17 |
1.4.2. | Bostonas konsultantu grupas matrica | 19 |
1.4.3. | General Electric modelis | 20 |
1.5. | Tirgus ietilpības novērtēšana | 22 |
1.6. | SWOT analīze | 23 |
2. | Mārketinga stratēģijas analīze un darbības plānošana | 25 |
2.1. | Tirgus segmentēšana | 25 |
2.2. | Mērķtirgus noteikšana un pozicionēšana | 25 |
2.2.1. | Mērķtirgus noteikšana | 25 |
2.2.2. | Pozicionēšana | 26 |
2.3. | Uzņēmuma „Veiksmes atslēga” | 27 |
2.4. | Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process | 27 |
2.5. | Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģija | 28 |
2.6. | Rīcības plāns nākamajam gadam | 29 |
Secinājumi un priekšlikumi | 31 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 33 | |
Pielikums | 35 |
Secinājumi un priekšlikumi
1. Darba gaitā tika izanalizēta SIA ”X” mārketinga vide un stratēģijas, kā arī plānota iespējamā nākotnes darbība. Darba mērķis tika sasniegts un izvirzītie uzdevumi izpildīti.
2. Tika veikta mārketinga makro un mikro vides analīze, kur tika analizēta konkurentu darbība, sastādot Bostonas konsultantu grupas matricu un General Electric modeli, ekonomiskā, demogrāfiskā, politiski – tiesiskā situācija valstī, novērtēta tirgus ietilpība.
3. Konkurentu skaits nozarē ir liels, līderis ir durvju ražošanas uzņēmums SIA „Belwood”.
4. Uzņēmums SIA „X” ieņem stabilas pozīcijas līderējošo durvju ražotāju vidū, uzņēmums strauji attīstās.
5. Ar SWOT analīzes palīdzību noteicām uzņēmuma iekšējo stiprumi, iekšējo vājumu un ārējās iespējas un draudus. Secinājām, ka uzņēmums ”X” ir konkurētspējīgs, bet vajadzētu paplašināt tirgu, piesaistot arī pārējos tirgus segmentus, padarot produkciju pieejamāku zemākiem sociālajiem slāņiem.
6. Šobrīd esošais iekšējais vājums, kas saistīts ar zemo darbinieku kvalifikāciju, iespējams, var pāraugt iekšējā stiprumā, jo darbinieki ir kompetenti, pildot savus pienākumus un strādājot profesionāli, kaut arī nav augsti kvalificēti.
7. Jāizstrādā stratēgijas, lai celtu darbinieku kvalifikāciju, rīkojot izglītošanās seminārus un kursus.
8. Iekšējo stiprumu vajadzētu saglablāt un vēl pilnveidot. Tā galvenais uzdevums ir palielināt pārdošanas apjomus, veiksmīgi sadarbojoties ar piegādātājiem un starpniekiem.
9. Apzinoties uzņēmuma SIA „X” ārējās iespējas, ir lielas izredzes paplašināt un pilnveidot uzņēmuma darbību.
…
Darba mērķis ir izanalizēt uzņēmuma mārketinga vidi un stratēģijas, to ietekmējošos faktorus, kā rezultātā izdarīt secinājumus un atklāt potenciālās tirgus iespējas, izstrādāt argumentētus priekšlikumus nākotnes darbībām. Lai mērķi sasniegtu, nepieciešams izvirzīt vairākus uzdevumus. Galvenie no tiem ir: • apskatīt uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi; • analizēt tā stiprās un vājās puses; • salīdzināt to ar citiem uzņēmumiem, kas darbojas šajā nozarē; • noteikt galvenos konkurentus; • izprast uzņēmuma veiksmīgās darbības iemeslus; • apskatīt ražošanas nozares segmentēšanas iespējas, mērķa tirgus noteikšanu un pozicionēšanu; • izvirzīt mārketinga mērķus un piemērot atbilstošākās stratēģijas; • izdarīt secinājumus par uzņēmuma darbību un iespējām.
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- Uzņēmuma "N" mārketinga analīze
- Uzņēmuma "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
- Uzņēmuma SIA "Amatnieks” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Uzņēmuma "N" mārketinga analīze
Referāts augstskolai48
-
Uzņēmuma SIA "Amatnieks” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Referāts augstskolai27
Novērtēts! -
Uzņēmuma SIA "RDS Teika" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Referāts augstskolai33
-
Uzņēmuma SIA "Lattelekom" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Referāts augstskolai32
Novērtēts! -
Uzņēmuma a/s ”Jelgavas maiznieks” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana
Referāts augstskolai52