Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:121466
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketinga vides analīze    5
1.1.  Mārketinga mikrovides analīze    5
1.1.1.  Uzņēmums, tā darbības raksturojums    5
1.1.2.  Piegādātāji un starpnieki    8
1.1.3.  Konkurenti    9
1.1.4.  Pircēji    10
1.2.  Makrovides analīze    10
1.2.1.  Demogrāfiskā situācija valstī    10
1.2.2.  Ekonomiskā situācija valstī    11
1.2.3.  Politiski tiesiskā situācija    13
1.2.4.  Kultūras faktors    14
1.2.5.  Zinātniski – tehnoloģiskais faktors    14
1.3.  Nozares analīze    14
1.3.1.  Portera 5 spēku modelis    16
1.4.  Konkurences analīze    17
1.4.1.  Vispārēja konkurentu novērtēšanas metode    17
1.4.2.  Bostonas konsultantu grupas matrica    19
1.4.3.  General Electric modelis    20
1.5.  Tirgus ietilpības novērtēšana    22
1.6.  SWOT analīze    23
2.  Mārketinga stratēģijas analīze un darbības plānošana    25
2.1.  Tirgus segmentēšana    25
2.2.  Mērķtirgus noteikšana un pozicionēšana    25
2.2.1.  Mērķtirgus noteikšana    25
2.2.2.  Pozicionēšana    26
2.3.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    27
2.4.  Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process    27
2.5.  Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģija    28
2.6.  Rīcības plāns nākamajam gadam    29
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Bibliogrāfiskais saraksts    33
  Pielikums    35
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
1. Darba gaitā tika izanalizēta SIA ”X” mārketinga vide un stratēģijas, kā arī plānota iespējamā nākotnes darbība. Darba mērķis tika sasniegts un izvirzītie uzdevumi izpildīti.
2. Tika veikta mārketinga makro un mikro vides analīze, kur tika analizēta konkurentu darbība, sastādot Bostonas konsultantu grupas matricu un General Electric modeli, ekonomiskā, demogrāfiskā, politiski – tiesiskā situācija valstī, novērtēta tirgus ietilpība.
3. Konkurentu skaits nozarē ir liels, līderis ir durvju ražošanas uzņēmums SIA „Belwood”.
4. Uzņēmums SIA „X” ieņem stabilas pozīcijas līderējošo durvju ražotāju vidū, uzņēmums strauji attīstās.
5. Ar SWOT analīzes palīdzību noteicām uzņēmuma iekšējo stiprumi, iekšējo vājumu un ārējās iespējas un draudus. Secinājām, ka uzņēmums ”X” ir konkurētspējīgs, bet vajadzētu paplašināt tirgu, piesaistot arī pārējos tirgus segmentus, padarot produkciju pieejamāku zemākiem sociālajiem slāņiem.
6. Šobrīd esošais iekšējais vājums, kas saistīts ar zemo darbinieku kvalifikāciju, iespējams, var pāraugt iekšējā stiprumā, jo darbinieki ir kompetenti, pildot savus pienākumus un strādājot profesionāli, kaut arī nav augsti kvalificēti.
7. Jāizstrādā stratēgijas, lai celtu darbinieku kvalifikāciju, rīkojot izglītošanās seminārus un kursus.
8. Iekšējo stiprumu vajadzētu saglablāt un vēl pilnveidot. Tā galvenais uzdevums ir palielināt pārdošanas apjomus, veiksmīgi sadarbojoties ar piegādātājiem un starpniekiem.
9. Apzinoties uzņēmuma SIA „X” ārējās iespējas, ir lielas izredzes paplašināt un pilnveidot uzņēmuma darbību.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties