Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:119767
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 59 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija latviešu valodā    2
  Anotācija angļu valodā    3
  Ievads    4
  Jēdzienu skaidrojums    6
1.  Radošā darbība dažādu autoru skatījumā    8
1.1  Radošās darbības attīstība vecākajā pirmsskolas vecumā    8
1.2.  Iztēle - radošās attīstības sekmētāja    14
2.  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības raksturojums (temata sakarā)    16
3.  Literatūras nozīme bērna personības attīstībā    24
3.1.  Literatūras vispārīgs raksturojums    24
3.2.  Literārie darbi – iztēles sekmētāji    36
4.  Pedagoģiski psiholoģiskie nosacījumi literatūras izmantošanā    38
  Vecāku anketēšana    40
  Praktiskais pētījums Nr.1.    49
  Praktiskais pētījums Nr.2.    52
  Secinājumi    54
  Izmantotā literatūra    56
Darba fragmentsAizvērt

Mana bakalaura darba tēma: „Literatūra kā radošās darbības sekmētāja vecākajā pirmsskolas vecumā.”
Darba apjoms: 59 lpp., izmantoti 59 literatūras avoti.
Pētījuma mērķis: Izzināt literatūras nozīmi vecākā pirmsskolas vecumā bērnu radošās darbības attīstīšanā.
Darbam ir 5 daļas:
1.daļa – Šajā daļā esmu aplūkojusi radošo darbību dažādu autoru skatījumā. Ir aplūkota radošās darbības attīstība vecākajā pirmsskolas vecumā, kā arī radošās darbības dažādi posmi. Aplūkoju arī fantāziju un iztēli, iztēles iedalījumu, kā arī tās saistību ar radošumu.
2.daļa – Šajā daļā esmu aplūkojusi vecākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstību, kura iekļaujas temata ietvaros. Ir aplūkoti arī dažādi literatūras avoti par domāšanu, atmiņu un arī rokas attīstību bērniem šajā vecumposmā, jo, manuprāt, arī tas ir nepieciešamas radošajā darbībā.
3.daļa – Šeit ir aplūkota literatūras nozīme vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības attīstībā. Aplūkoju literatūras specifiku, dažādus tās žanrus, kuri atbilst šī vecuma bērnu attīstībai. Aplūkoju arī dažādas bērnu grāmatu iezīmes, īpaši, ilustrācijas. Šeit nedaudz aplūkots arī tas, kā literatūra sekmē bērnu fantāziju.
4.daļa – Aplūkoju to, kas nepieciešams literatūras izmantošanai, kādi ir nosacījumi. Pedagoģiski psiholoģiskie nosacījumi literatūras izmantošanā.
5.daļa – Piektajā darba daļā es dalos ar sava praktiskā darba pieredzi. Ar saviem vērojumiem un domām. Par bērniem ar kuriem esmu strādājusi, kā arī par vecāku izzināšanu uzdodot tiem jautājumus.
Hipotēze – Literatūra sekmē radošo darbību ja:
pieaugušie zina bērna radošās darbības attīstību;
tiek radīta emocionāli pozitīva gaisotne literārā darba uztveres gaitā;
literārais darbs atbilst bērna interesei, pieredzei un vajadzībām.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties