Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:117697
 
Vērtējums:
Publicēts: 10.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Siguldas novadā dzīvojošio bērnu invalīdu integrācijas iespēju raksturojums    3
1.1.  Bērnu invalīdu izglītības iespējas    3
1.2.  Invaliditāte un tautas attīstība Latvijā un Siguldas novadā    5
1.2.1.  "Cerību spārni”    5
1.2.2.  Koncepcija „ Ģimenes valsts politika”    7
2.  Sabiedrības struktūra socioloģisko teoriju aspektā    8
2.1.  Invalīdi kā sociāla grupa    8
2.1.1.  Mazās un lielās grupas    8
2.2.  Grupu veidi    10
2.3.  Strukturālais funkcionālisms    11
2.3.1.  Slimnieka loma”    13
3.  Sabiedrības loma bērnu invalīdu integrācijas attīstības veicināšanā    15
3.1.  Personu ar invaliditāti vienlīdzīgas iespējas    15
3.2.  Likumi un statistika    16
3.2.1.  Šķēršļi vienlīdzīgu iespēju sasniegšanai Latvijā - Siguldas novadā    17
4.3.  Iepriekš veiktie pētījumi    18
Darba fragmentsAizvērt

Pētījuma mērķis: noskaidrot faktorus, kas veicinātu bērnu invalīdu integrāciju sabiedrībā Siguldas novadā.
Hipotēze: Bērniem ar speciālām vajadzībām trūkst iespēju saņemt līdzvērtīgus izglītības pakalpojumus un integrēties Siguldas novada sabiedrībā, jo trūkst valsts atbalsta un informācijas.
Pētījuma objekts: eksperti jautājumos par bērnu invalīdu integrāciju sabiedrībā Siguldas novadā.
Pētījuma priekšmets: Siguldas novadā dzīvojošo bērnu invalīdu integrācijas iespējas Siguldas novadā
Pētījuma uzdevumi:
1.Raksturot pētījuma priekšmetu
2.Izpētīt problēmas teorētiskos aspektus
3.Izpētīt sabiedrības lomu problēmas risināšanā
4.Veikt praktisko pētījumu par bērnu invalīdu integrāciju sabiedrībā Siguldas novadā un veikt secinājumus
5.Sniegt rekomendācijas un priekšlikumus.
Lai labāk izpētītu bērnu invalīdu integrāciju sabiedrībā, vispirms ir jānoskaidro jēdzieni - kas ir invalīdi un kas sabiedrības integrācija? To var noskaidrot, aplūkojot nākamās nodaļas sākumu.

Šīs nodaļas sākumā autore raksta, kā socioloģijā skaidro jēdzienus invalīds, integrācija, sabiedrības integrācija, jo, zinot šo jēdzienu nozīmi, vieglāk raksturot bērnu invalīdu integrācijas iespējas sabiedrībā.
Invalīds ir persona, kurai sakarā ar slimību, traumu vai iedzimtu defektu izraisītiem orgānu sistēmu funkciju traucējumiem ir nepieciešama papildu medicīniskā un sociālā palīdzība un kurai ir noteikta invaliditāte likuma un citos tiesību aktos noteiktajā kārtībā.[likuma „ Par invalīdu medicīnisko un sociālo aizsardzību” 4. pants]
Integrācija – 1. Pakāpe, kurā, pamatojoties uz dažādām normām, vērtībām vai pārliecību, indivīds izjūt piederību kādam kolektīvam vai sociālai grupai (Социологический словарь, skat. internetā).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties