Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:113652
 
Vērtējums:
Publicēts: 10.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 34 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Reklāmas jēdziens un reklāmas iedalījums   
1.1.  Reklāma, tās jēdziens, uzdevumi,mērķi   
1.2.  Reklāmas veidi   
1.2.1.  Reklāmas veidu vispārējs apskats   
1.2.2.  Tiešā reklāma   
1.2.3.  Vides reklāma   
1.2.4.  Reklāma presē   
1.2.6.  Reklāma televīzijā   
1.2.7.  Reklāma internetā   
1.3.  Internets - populārākais medijs jauniešu auditorijā   
2.  Pētījums par reklāmas izmantošānu aktīvās atpūtas centru reklamēšanā   
2.1.  Objekta, metožu, norises apraksts   
2.2.  Jauniešu aptaujas rezultātu analīze un interpretācija   
2.3.  Aktīvās atpūtas centru vadošo darbinieku interviju analīze un interpretācija   
2.4.  Aktīvās atpūtas reklāmu salīdzinošā analīze   
  Secinājumi un priekšlikumi   
3.  Radošā daļa   
3.1.  Projekta idejas izklāsts   
3.2.  Interneta reklāmas baneris   
3.3.  Imidža reklāmas baneris   
3.4.  Reklāmas baneris par produktiem un pakalpojumiem   
3.5.  Reklāmas baneris ar akcijas piedāvājumu – cenas atlaidi   
3.6.  Projekta mērķgrupas definēšana   
3.7.  Komunikācijas kanālu un modeļu izvēle   
3.8.  Projekta realizācijas gaitas apraksts   
3.9.  Projekta ekonomiskie aprēķini   
3.10.  Projekta iespējamo rezultātu novērtējums - kā izmērīt banera efektivitāti?   
  Nobeigums   
  Izmantotās literatūras saraksts   
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu konkurences cīņā par pārdotajiem produktiem un pakalpojumiem reklāma ir ieņēmusi vissvarīgāko vietu jebkura veida uzņēmējdarbībā. Tās izpausmes var būt dažnedažādākās, taču visas, kā viens, veicina pārdošanas apjoma palielināšanos.
Katrā nozarē ir raksturīgi vairāk izmantotie reklāmas paņēmieni veidi, izspausmes un īpašības. Darbā apskatīta tāda reklāmas nozare, kas reklamē aktīvās atpūtas centrus, to piedāvātos produktus un pakalpojumus. Aktīvās atpūtas, izklaides un sporta reklāmu skaita pieaugums rada nepieciešamību tās pētīt un analizēt, lai turpmāk paaugstinātu reklāmu efektivitāti un spēju uzrunāt mērķa auditoriju.
Bakalaura darba problēma ir uzzināt kādus reklāmas veidus labāk izmantot reklamējot aktīvās atpūtas centru, tādēļ darba mērķis ir uzzināt kādi reklāmas veidi tiek reklamējot aktīvās atpūtas centrus. Darba pētniecisko daļu raksturo nepieciešamība uzzināt tos reklāmas veidus, kādi tikuši izmantoti reklāmdarbībai saistītajā nozarē, kā arī to, vai mērķa auditorija tos saņēmusi, uztvērusi un tie ir rosījuši kādu darbību.
Šī mērķa sasniegšanai tika izvirzīti vairāki darba uzdevumi:
- Analizēt teoriju (apkopot, atrast un salīdzināt teorijas par reklāmas nozari, interneta reklāmu un pētnieskās daļas metodiku)
- atlasīt respondentus nozares atbilstošajai mērķauditorijai
- veikt pētniecisko darbu (sastādīt anketu, to nogādāt līdz respondentiem)
- analizēt rezultātus, (veikt aptaujas rezultātu uzskaiti un interpretāciju)
- dot priekšlikumus, tos pamatojot
- izvēlēties piemerotākos reklāmas veidus,
- izstrādāt uz mērķauditorijas vajadzībām balstītu reklāmu
Par darba objektu izvēlēti100 jaunieši vecumā no 16 – 35 gadiem, 3 aktīvās atpūtas centru vadošie darbinieki, ka arī aktīvās atpūtas centru reklāmas (3 drukātās, 3 internetā),

Lai sasniegtu velamos rezultātus tika izmantotas šādas darba metodes: aptauja, dziļā intervija un aprakstošā analīze.

Par Darba hipotēzi tika pieņemts apgalvojums, ka klienti kā vislabāko aktīvās atpūtas centra reklamēšanas veidu vērtē interneta reklāmu.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksta, trīs nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta, kā arī pielikumiem.
Pirmajā bakalaura darba nodaļā raksturota reklāma, tās jēdziens uzdevumi un mērķi, kā arī apskatīti reklāmas veidi. Īpaša uzmanība pievērsta interneta reklāmas veidam, kā popularākajam medijam jauniešu auditorijā. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties