Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:112609
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Stratēģijas definīcija un dažādība    6
2.  Stratēģijas izveide, realizācija, mainīšanās    9
2.1.  Stratēģijas funkcijas    11
2.2  Stratēģijas veidi    12
3.  Organizācijas „Post Nevada” apraksts    13
3.1.  Uzņēmuma struktūra    15
3.2.  Uzņēmuma darbinieki    16
3.3.  Uzņēmuma SVID analīze    18
4.  Uzņēmuma “Post Nevada”stratēģijas ietekmējošie faktori    21
4.1.  Iekšējās vides ietekmējošie faktori    20
4.2.  Menedžeru stratēģijas ietekmējošie faktori    22
4.3.  Ārējās vides ietekmējoši faktori    23
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras saraksts    26
Darba fragmentsAizvērt

Organizācijas stratēģijas izstrāde ir aktuāla mūsdienas, jo nemitīgi tiek izveidotas jaunas un dažādas organizācijas, citas gluži pretēji-likvidētas. Stratēģiskā plānošana ir disciplinēti pūliņi radīt fundamentālus lēmumus un darbības, kas formē un norāda, kāda ir organizācija, ko tā dara un kāpēc tā to dara, ar skatu uz nākotni.
Process, kurā tiek izstrādāta stratēģija ir ļoti sarežģīts un laikietilpīgs un tā patstāvīgā izpēte nāk tikai par labu organizācijai, paskatoties uz situāciju valstī, un cik daudz organizāciju nonāk līdz bankrota robežai.Tāpēc ir jāpēta un jāsecina katrai organizācijai kādi ir faktori , kas ietekmē stratēģiju.
Kursa darba mērķis ir izpētīt kas ir organizācijas stratēģija, izpētīt kādi ir tās ietekmējoši faktori. Darba mērķa sasniegšanai veicamie uzdevumi:
1.Apskatīt stratēģijas definīcijas daudzveidību, izpētīt teorētiski, kas ir stratēģija;
2.Izanalizēt kā stratēģija tiek izstrādāta un īstenota, kādi faktori ietekmē stratēģiju;
3.Apskatīt stratēģijas realizēšanu tirgū;
4.Aprakstīt kādas ir stratēģijas funkcijas;
5.Noskaidrot kāpēc stratēģija jebkurai organizācijai ir mainīga;
6.Aprakstīt stratēģijas veidus, spriest par pozitīvajām un negatīvajām pusēm;
7.Izveidot secinājumus un priekšlikumus organizācijas stratēģijas uzlabošanai;
Pirmajā nodaļā ir apskatīta stratēģijas definīcijas, un tās daudzveidība, izvērtēti stratēģijas izveides pamatnosacījumi. Otrajā nodaļā ir apskatīts kā izstrādā stratēģiju un kā to realizē un kāpēc tā mainās. Trešajā nodaļā ir apskatīta organizācija „Post Nevada” , veikts tās apraksts. Ceturtajā nodaļā tiek izpētīti kādi iekšējie un kādi ārējie faktori ietekmē organizācijas „Post Nevada” stratēģiju.
Praktiskajā daļā, galvenokārt, ir izmantoti uzņēmuma nepublicētie materiāli, kas pieejami tikai “Post Nevada”. Šie materiāli darbā nav citēti tieši un nav norādītas atsauces uz šo informāciju. Pamatā ir izmantota autores pieredze strādājot šajā organizācijā. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1240158
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties