Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:112336
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Likumdošana un kontrole pārtikas tirdzniecības uzņēmumos    5
1.2.  Paškontroles sistēma uzņēmumā-HACCP    8
1.2.  Pārtikas un veterinārais dienests    9
2.  Pārtikas preču tirdzniecības nozares raksturojums    12
3.  Kvalitāte un vide pārtikas preču tirdzniecībā    14
3.1.  Ilgtspējas attīstība un pārtika    14
3.2.  Pārtika, tās kvalitāte un nekaitīgums    14
4.  Galvenās kvalitātes nodrošināšanas problēmas pārtikas produktu tirdzniecībā    17
4.1.  Pārtikas piesārņojums    17
4.2.  Šķērspiesārņojums    20
4.3.  Kvalitatīvu pārtikas produktu iepirkšana no piegādātājiem    20
4.3.1.  Pārtikas produktu iepirkšana    20
4.3.2.  Modificētā pārtika    21
4.3.3.  E vielas    22
4.4.  Uzglabāšana    23
4.5.  Atkritumu uzglabāšana, aizvākšana un kaitēkļi    24
4.6.  Personāla higiēna    25
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Darba fragmentsAizvērt

Šodienas pārtikas produktu tirgū pircēju izvēli nosaka tādi faktori kā augsta kvalitāte, produkta veselīgums, drošība, nekaitīgums, konkurētspējīga cena. Kvalitātes nozīme pēdējos gados ir palielinājusies, jo augušas bažas par pārtikas drošumu. Aizvien biežāk mēs masu mēdijos varam dzirdēt un lasīt par dažādām saslimšanām, kuru cēloņi meklējami ikdienā lietojamā pārtikā. Dominējošais kritērijs Latvijas patērētājiem lai viņi iegādātos tāda vai citāda veida pārtiku ir kvalitāte, pēc tam seko garša, ražots Latvijā un cena. No tirgotāja spējas nodrošināt kvalitatīvu pārtikas produktu tirdzniecību ir atkarīga viņa peļņa, pastāvēšana tirgū starp konkurentiem šajos smagajos ekonomiskajos apstākļos, kas ir skāruši visu pasauli un arī Latviju. Ikvienam tirgotājam ir svarīgi apzināties, ka kvalitatīvs produkts viņa veikala plauktā nodrošina viņa labu reputāciju, ilgtspējas attīstību un jaunu pircēju piesaistīšanu. Lai panāktu visus šos ar kvalitātes nodrošināšanu saistītos aspektus uzņēmējiem ir vēlams veikt daudzu un dažādu pasākumu kompleksu. Tirdzniecības uzņēmumi var ieviest paškontroles sistēmas, regulāri veikt personāla apmācību, kā arī citus pasākumus, kas veicina produktu kvalitātes uzlabošanos. Iepērkoties veikalos pārtikas produktus mēs bieži vien saskaramies gan ar apšaubāmas kvalitātes produktiem, gan produktiem, kuriem ir beidzies derīguma termiņš vai uz iepakojuma ir nesalasāms marķējums. Visi šie apstākļi liecina, ka Latvijas tirgotāji ne vienmēr pievērš pienācīgu uzmanību kvalitātes nodrošināšanai pārtikas preču tirdzniecībā.

Pētījuma mērķis
Pētījuma mērķis ir izpētīt kvalitātes nodrošinājuma problēmas pārtikas preču tirdzniecībā un ar to saistītos aspektus.

Pētījuma priekšmets
Latvijas tirdzniecības uzņēmumi, kas nodarbojas ar pārtikas preču tirdzniecību.

Pētījuma objekts
Pārtikas preces, kas tiek tirgotas pārtikas tirdzniecības uzņēmumos.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1142805
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties