Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:105088
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.07.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. Menedžmenta funkciju raksturojums.
Plānošana – lēmums par to, kas jādara, kad, kā un kas to izdarīs;
Organizēšana – organizācijas resursu koncentrēšana, sadale un koordinēšana, lai izpildītu noteikto plānu;
Motivēšana – ietekme uz organizācijas darbiniekiem ar īpašām metodēm, lai viņi efektīvāk strādātu;
Kontrole – uzrauga plāna izpildi, reāģējot uz izmaiņām.
Vadīšana un lēmumu pieņemšana – caurvij visus 4 iepriekšējos elementus. Nepieciešama, lai veiktu iepriekšējās funkcijas.

2. Organizācijas resursi, iekšējā un ārējā vide.
Organziācijas Resursi:
Cilvēkresursi (darbinieki, menedžeri)
Finanšu resursi (ilgtermiņa, īstermiņa)
Materiālu resursi (pamatlīdzekļi, izejvielas, gatavā produkcija, tehnika)
Informācijas resursi (lēmumu pieņemšana, nepieciešamie dati un informācija, kuru uzņēmums izmanto, lai “aizsniegtu” klientu.
Iekšējā vide - Organizācijas iekšējā vide ir galvenie organizācijas darbības nosacījumi un faktori:
Mērķi (stratēgija, misija, vīzija, mērķi un uzdevumi);
Darbinieki (viņu zināšanas, iemaņas, prasmes, uztvere);
Struktūra (darba dalīšana, funkciju sadale, izpilde un kontrole);
Organizācijas kultūra (vērtības, motivēšana, menedžmenta stils);
Tehnologijas (iekārtu izmantošana, informācijas sistēmas).
Ārējā vide:
Klienti
Piegādātāji/ sadarbības partneri
Konkurenti
Likumdošana
Sabiedriskās organizācijas
Mediji

3. Nozīmīgākās menedžmenta teorijas.
Klasiskā menedžmenta teorija - Baltīta uz ražošanas un efektivitātes modeli;
Administratīvā menedžmenta teorija - Jāievieš stingra disciplīna;
Birokrātiskā vadības teorija – organizācija ir dalīta tipos; Birokrātijas teorijā viss ir stingri noteikts.
Cilvēcisko attiecību menedžmenta teorija - darba ražīgumu ietekmē visu darbinieku informētība, cilvēku saskarsme.
Motivēšanas teorija - ar motovēšanu var izmainīt cilvēka rīcību. Nozemākajām vajadzībām tiek apmierinātas uz augšu.

4. Kultūras menedžmenta un kultūras menedžera jēdzienu raksturojums.
Kultūras menedžments – kultūras organizāciju/projektu vadīšana un mākslinieku producēšana izmantojot menedžmenta paņēmienus, kas pielāgoti kultūras nozarei.
Kultūras menedžeris – starpnieks starp kultūras produkta radītāju un tā patērētāju.

5. Kultūras produkta jēdziena raksturojums. -
Kultūras produkts iedalās :
1. Prece (materiāla lieta) – grāmata, glezna, disks utt.
2. Pakalpojums (nemateriāls lielums) – koncerts, izrāde, izstāde utt.
Kultūras produkta specifiskās iezīmes:
1. augsta pašizmaksa;
2. nav pirmās nepieciešamības produks;
3. Neliels tirgus (Latvijā).

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −18,41 €
Materiālu komplekts Nr. 1324357
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties