Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:104970
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Pirmsskolas izglītības iestādes programmas analīze    4
  Prakses dienasgrāmata    5
  Pamatojoties uz saviem novērojumiem sastādīju bērnu novērošanas kartes    8
Darba fragmentsAizvērt

Pirmsskolas izglītības iestādes programmas analīze
Programma ir izdota saskaņā ar Vispārējās izglītības likuma 17. panta otro daļu. Programma ir saskaņota ar Rīgas domes Izglītības, jaunatnes un sporta departamenta direktoru un pirmskolas nodaļas galveno speciālisti.
Programmas galvenais mērķis ir:
1. veicināt bērnu vispusīgu un harmonisku attīstību,
2. veicināt nepieciešamo sociālo iemaņu un prasmju apgūšanu,
3. sagatavot bērnus pamatizglītības programmas apguvei.
Atsevišķi izvirzīti pamatuzdevumi attīstībā ir veicināt garīgo, fizisko un sociālo spēju attīstību, veidot priekšstatu par dabas un sociālajiem procesiem, morālajām un estētiskajām vērtībām. Nodrošināt zinātkāres, iniciatīvas, patstāvības un radošās darbības attīstību. Attīstīt sadarbības un saskarsmes spējas, veicināt harmoniskas personības veidošanos un attīstību. Nodrošināt psiholoģisku sagatavotību pamatizglītības apguves sākšanai. Veidot izpratni par piederību Latvijas valstij.
Programmas saturs akcentē bērna individualitāti, harmoniskas personības veidošanos un attīstību, veicina uzmanību, uztveres domāšanas, atmiņas un iztēles attīstību. Mācību saturs atbilst bērnu vecumam, attīstībai, interesēm, emociju un jūtu pasaulei.
Bērni apgūst prasmes un iemaņas saistībā ar tuvāko apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm, gūst sociālo pieredzi darbojoties un sadarbojoties.
Programmas mācību satura apguve notiek dažādas jomās: tikumiskā, estētiskā, fiziskā un patstāvīgās darbība viedos. Mācību satura apguve notiek sadarbojoties ar ģimeni.
Programmu apgūst bērni līdz septiņu gadu vecumam, programmas apguvi var saīsināt vai pagarināt par vienu gadu. Programmu īsteni viena kalendārā gada garumā.
Pedagoģiskā procesa pamats ir rotaļas un spēles. Mācību process tiek tā organizēts tā, lai bērns iegūst gan zināšanas konkrētā izglītības jomā (mācību priekšmetā), gan universālas, vispārējas prasmes un darbības pieredzi, kas nodrošina iespēju rīkoties gan iepriekš zināmās, gan jaunās situācijās.
Mācību darbu organizē visai grupai kopumā, kā arī bērnu apakšgrupām, individuāli, pašnodarbībā u attīstošā vidē. Vidējais rotaļnodarbību ilgums ir no 20 – 30 minūtēm, paredzot starplaiku un ievērojot Vispārējās izglītības likuma 28.pantā noteikto pirmsskolas vecuma izglītojamo mācību slodzi. Nodarbības organizē katru dienu rīta un pēcpusdienas cēlienā ievērojot nedēļas nodarbību slodzi.
Bērnu aktivitāti nodrošina: rotaļu metode, praktiskā metode, verbālā metode, modelēšana, eksperiments.
Pirms programmas apguves bērns ģimenē ir apguvis elementārās uzvedības, hiēnas un pašapkalpošanās iemaņas un ir psiholoģiski gatavs, lai atrastos bērnu kolektīvā.
Pedagogam jābūt atbilstošai kvalifikācijai, kā likumā prasīts.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1236045
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties