Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:104751
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.07.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Galvenais, kas dod lielas priekšrocības blogeriem, salīdzinot ar ierastajiem medijiem, ir apstāklis, ka lielie preses izdevumi vai telekanāli naudas devēju vai redakcijas nostājas dēļ bieži vien nemaz nespēj notikumus pasniegt tik tieši un bezkaislīgi, kā brīvai presei pieklātos. Turpretī blogeri var atļauties aprakstīt notikumus tā, kā tos redz. Vienlaikus viņiem ir jāapzinās, ka blogera auditorija ir autoram daudz tuvāk nekā lielajiem medijiem.
Manuprāt taktiskie mediji jeb DIY mediji ir mediju nākotne, protams diez vai var teikt ka izzudīs kāds no jau esošajiem tradicionālajiem medijiem, nē tas būtu pārsteidzīgi. Un tomēr par informāciju mūsdienu sabiedrība aiz vien mazāk un mazāk grib maksāt, un blogeru kustība ir kā lieliska alternatīva, tradicionālajiem informācijas iegūšanas veidiem. Atliek tikai pāris reižu noklikšķināt peles pogas , atrast sev piemērotu un ticamu autoru un smelties, cik vien sirds kāro. Pats labākais, ka varam būt droši, ka šī informācija nav mainīta vai cenzētu un vēl jau arī cilvēciskais faktors - subjektīvais viedoklis, emocijas un viss pārējais ko mums nevar piedāvāt tradicionālie mediji.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties