Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:104189
 
Vērtējums:
Publicēts: 06.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vispārēja informācija par uzņēmumu    4
2.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    5
3.  Konkurentu raksturojums un analīze    7
4.  Patērētāju (mērķauditorijas) analīze    8
5.  Prakses vietā veikto darba uzdevumu apraksts    9
6.  Prakses laikā veikto pētījumu analīze    10
7.  SVID analīze    11
  Secinājumi par uzņēmuma saimniecisko darbību    12
  Priekšlikumi uzņēmuma darbības uzlabošanai    13
  Izmantotā literatūra    14
Darba fragmentsAizvērt

Priekšlikumi uzņēmuma darbības uzlabošanai
1. Jāturpina veicināt savu emocionālo pievilcību nozarē – jāpozicionē sevi kā pieredzējušu kompāniju ar augstu reputāciju, pieredzi, uzticamību, kompetenci, profesionalitāti.
2. Tā kā Seesam rada zināmu risku If apdrošināšanai klientu zaudēšanā, ko papildus apdraud salīdzinoši lielā Seesam pakalpojumu pašreizējā izmantošana If apdrošināšanas klientu vidū, tad priekšlikums ir mēģināt noturēt un pārliecināt klientus par to, ka If ir labāki noteikumi piedāvātajiem pakalpojumiem.
3. If mārketinga komunikācijai ir jākļūst nedaudz aktīvākai – jākāpina atpazīstamība, komunicējot tirgus faktorus (pakalpojumu pieejamību, piemērotību, cenas atbilstību kvalitātei).
4. Izveidot vairāk filiāles citās pilsētās, ne tikai Rīgā, Liepājā un Valmierā, jo tas dotu iespēju piesaistīt vairāk potenciālo klientu.
5. Turpināt piedāvāt labu informācijas, pakalpojumu pieejamība un uzturēt tik pat labu pakalpojumu kvalitātes atbilstību cenai.
6. Sekot līdzi lielāko konkurentu mārketingam un izveidot savam uzņēmumam atbilstošu mārketinga stratēģiju, lai piesaistītu vairāk jaunu klientu.
7. Lai noturētu sasniegto augsto If zīmola atpazīstamību un radīto interesi par If apdrošināšanu, būtu svarīgi nostiprināt radušos priekšstatu ar turpmākām specifiskām produktu kampaņām vai citām mārketinga aktivitātēm.
8. Izglītot un informēt par papildus iespējām apdrošināties, tas ļaus novērst iespējamos pārpratumus un vairos klientos pārliecību, ka apdrošinātājs ir godīgs un atklāts.


Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties