Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:104103
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  HOLISTISKĀ MĀRKETINGA BŪTĪBA    4
1.1.  Holistiskā mārketinga definīcija    4
1.2.  Holistiskās mārketinga koncepcijas attīstība    4
1.3.  Holistiskā mārketinga koncepcijas būtība    5
2.  HOLISTISKĀ MĀRKETINGA KOMPONENTES    8
2.1.  Holistiskā mārketinga matrica    8
2.2.  Integrētais mārketings    9
2.4.  Attiecību mārketings    11
2.5.  Sociālais mārketings    13
3.  KLASISKĀ UN HOLISTISKĀ MĀRKETINGA SALĪDZINĀJUMS    16
4.  HOLISTISKĀ MĀRKETINGA IZMANTOŠANA    17
  SECINĀJUMI    18
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    19
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Globalizācija, digitālā revolūcija un dinamiskā attīstība ietekmē un maina ikvienu sfēru, un pakāpeniski virza uzņēmumus uz jaunu mārketinga paradigmu.
2. Holistiskais mārketings - mārketinga stratēģija, kas tiek veidota, uztverot kompānijas biznesu kā vienotu veselumu.
3. Holistiskais mārketings ir dinamiska koncepcija, kas balstīta uz interaktivitāti un elektronisku saikni starp kompānijām, patērētājiem un visām pārējām iesaistītajām pusēm. Tajā ir integrēta vērtību izpēte, izgatavošana un piegāde ar mērķi veidot ilgstošas, abpusēji izdevīgas un progresīvas savstarpējās attiecības starp visām iesaistītajām pusēm.
4. Holistiskais mārketings kā būtiskāko akcentē individualizāciju – individuālu patērētāju vēlmju identifikāciju un apmierināšanu.
5. Holistisko mārketingu veido četras komponentes – integrētais mārketings, iekšējais mārketings, attiecību mārketings un sociālais mārketings, integrējot un apvienojot to būtiskākās īpašības vienotā – holistiskā – pieejā.
6. Integrētais mārketings iesaka katram no tradicionālā mārketinga miksa 4P (produkts, cena, vieta, virzīšana tirgū) pielāgot savu, uz klientu orientētu C (klienta risinājumu, klienta izmaksas, klienta ērtības un komunikācija).
7. Iekšējais mārketings iesaka veikt būtiskas organizatoriskas pārmaiņas, samazināt hierarhisko sistēmu, lai nokļūtu tuvāk patērētājam, kā arī motivēt, apmācīt un personiski iesaistīt darbiniekus uzņēmuma vērtības nogādē klientiem.
8. Attiecību mārketinga galvenā ideja ir veidot dziļas, personiskas un abpusēji izdevīgas attiecības ar klientiem, darbiniekiem, partneriem un citām iesaistītajām pusēm.
9. Sociālais mārketings kā holistiskā mārketinga koncepcijas sastāvdaļa nozīmē, ka uzņēmums, izrādot rūpes par sabiedrību, veido savu reputāciju un parāda sevi kā ētisku un sociāli atbildīgu sabiedrības daļu, vienlaikus nostiprinot emocionālo saikni ar saviem klientiem, darbiniekiem un citām iesaistītajām pusēm
10. Holistiskais mārketings ir nākotne, uz ko jāvirzās ikvienam uzņēmumam, ja tas vēlas veiksmīgi darboties un attīstīties mūsdienu tirgus dinamiski mainīgajos apstākļos. Tā ir jauna, visaptveroša koncepcija, kas savā uzmanības centrā izvirza klientu un uzņēmuma attiecības ar to, visas pārējās darbības integrējot vienotā sistēmā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties