Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:102714
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Teorētiskā daļa    4
  Analītiskā daļa    5
  Tirgus analīze    5
  Uzņēmuma mērķis    5
  Mārketinga stratēģija    6
  Uzņēmuma darbība    6
  Darbinieki    7
  Iespējamais risks un problēmas    7
  Secinājumi un priekšlikumi    8
  Literatūras saraksts    9
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS

Mūsdienās, pastāvot tirgus ekonomikai, ļoti liela uzmanība tiek pievērsta tam, lai pēc iespējas sekmīgāk vadītu uzņēmumus, lai to konkurētspēja būtu pietiekami augstā līmenī, jo konkurence gan iekšējā, gan arī ārējā tirgū ir ļoti spēcīga. Katram uzņēmējam ir jāzina, kam un vai vispār ir vajadzīga prece vai pakalpojums, ko tas piedāvā, kāda ir pieņemamākā cena izvēlētajai mērķauditorijai, ir jāprot plānot kompānijas darbību un paredzēt situāciju tirgū.
Varbūt tieši tāpēc pēdējā laikā palielinās to uzņēmēju skaits, kuri, ja ne paši izstrādā, tad vismaz pasūta izstrādāt savam uzņēmumam mārketinga plānus, kas palīdz sakoncentrēt visas kompānijas darbības izvirzītā mērķa sasniegšanai. Mārketinga plāni kļūst aizvien populārāki arī pie mums Latvijā, jo beidzot arī mūsu uzņēmēji sāk saprast, ka tas ir veids, kā efektīvāk vadīt uzņēmumu, jo mārketinga plāns sevī ietver ne tikai darbības stratēģiju un secību, bet arī paredz iespējamos riska faktorus un mēģina rast iespēju šo risku minimizēt.

Tāpēc šī studiju darba mērķis ir izstrādāt mārketinga plānu konkrētam uzņēmumam.

Lai šo mērķi īstenotu ir jāizpilda šādi uzdevumi
jāizvirza mērķis, kādam ir nepieciešams plāns
jānovērtē uzņēmuma pašreizējā situācija tirgū
jānovērtē potenciālais risks un iespējas, kā to minimizēt
jāizstrādā mārketinga darbību programma, ar kuras palīdzību tiks sasniegts izvirzītais mērķis

Savā studiju darbā es izvēlējos izstrādāt mārketinga plānu jauna produkta izstrādei, jo manuprāt šis ir viens no svarīgākajiem mārketinga plāna veidiem, sevišķi, ja runā par jau esošiem un funkcionējošiem uzņēmumiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties