Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.06.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Lasīšanas stundas konspekts 4.klasei', 1.
  • Konspekts 'Lasīšanas stundas konspekts 4.klasei', 2.
  • Konspekts 'Lasīšanas stundas konspekts 4.klasei', 3.
  • Konspekts 'Lasīšanas stundas konspekts 4.klasei', 4.
  • Konspekts 'Lasīšanas stundas konspekts 4.klasei', 5.
  • Konspekts 'Lasīšanas stundas konspekts 4.klasei', 6.
  • Konspekts 'Lasīšanas stundas konspekts 4.klasei', 7.
  • Konspekts 'Lasīšanas stundas konspekts 4.klasei', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Pēc sasveicināšanās skolotāja jautā skolēniem:
Kādas Annas Sakses pasakas viņi jau ir lasījuši?
Kas ir kopīgs visām viņu lasītajām pasakām?
Kad noskaidro, ka tās visas ir par ziediem, tad skolotāja saka, ka šodien iepazīstinās skolēnus ar kādu Annas Sakses pasaku, kas mazliet atšķirsies no iepriekš lasītajām.
 Pirms lasīšanas skolotāja brīdina, lai skolēni lasa un klausās uzmanīgi, jo, kā jau visās pasakās, arī šajā ir gan kāda pamācība, gan arī var uzzināt kaut ko jaunu.
 Visi kopīgi lasa tekstu „Skaistule Salna” – skolotāja liek pa gabaliņam skaļi lasīt katram skolēnam.
 Pēc teksta izlasīšanas skolotāja uzdod jautājumus:
Par ko stāstīts šajā tekstā? – skolotāja uzdod precizējošus jautājumus, ja tādi nepieciešami. Skolēniem jāpastāsta saviem vārdiem, pilniem teikumiem.
Vai bija kādi neskaidri vārdi vai teicieni? – paredzams, ka neskaidri būs vārdi: apjozt zobenu, aizmigt saldā miegā, gatve, ledus tilka, valgs gaiss, atgaiņāties.
Ko skolēni jaunu uzzināja par salnu? – visu nosaukto skolotāja apkopo domu kartē uz tāfeles.
Vai skolēniem ir kādreiz gadījies redzēt salnas postījumus?
Kā, pēc skolēnu domām, jutās vecītis, lūkojoties ziedošajās ābelēs, kā vēlāk, kad tām bija „nomaitāti ziedi”. Vai viņi paši arī ir tā jutušies? Vai viņi var iedomāties, kā jutās ābeles?

Autora komentārsAtvērt
Atlants