Vērtējums:
Publicēts: 15.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Vecumnieku vidusskolas emocionālā vide', 1.
  • Referāts 'Vecumnieku vidusskolas emocionālā vide', 2.
  • Referāts 'Vecumnieku vidusskolas emocionālā vide', 3.
  • Referāts 'Vecumnieku vidusskolas emocionālā vide', 4.
  • Referāts 'Vecumnieku vidusskolas emocionālā vide', 5.
  • Referāts 'Vecumnieku vidusskolas emocionālā vide', 6.
  • Referāts 'Vecumnieku vidusskolas emocionālā vide', 7.
  • Referāts 'Vecumnieku vidusskolas emocionālā vide', 8.
  • Referāts 'Vecumnieku vidusskolas emocionālā vide', 9.
  • Referāts 'Vecumnieku vidusskolas emocionālā vide', 10.
  • Referāts 'Vecumnieku vidusskolas emocionālā vide', 11.
  • Referāts 'Vecumnieku vidusskolas emocionālā vide', 12.
  • Referāts 'Vecumnieku vidusskolas emocionālā vide', 13.
  • Referāts 'Vecumnieku vidusskolas emocionālā vide', 14.
  • Referāts 'Vecumnieku vidusskolas emocionālā vide', 15.
  • Referāts 'Vecumnieku vidusskolas emocionālā vide', 16.
  • Referāts 'Vecumnieku vidusskolas emocionālā vide', 17.
  • Referāts 'Vecumnieku vidusskolas emocionālā vide', 18.
  • Referāts 'Vecumnieku vidusskolas emocionālā vide', 19.
  • Referāts 'Vecumnieku vidusskolas emocionālā vide', 20.
  • Referāts 'Vecumnieku vidusskolas emocionālā vide', 21.
  • Referāts 'Vecumnieku vidusskolas emocionālā vide', 22.
  • Referāts 'Vecumnieku vidusskolas emocionālā vide', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Zinātniski pētnieciskā darba mērķis un uzdevumi    4
2.  Zinātniski pētnieciskā darba jēdzienu skaidrojums    5
3.  Emocionālās vides ietekmējošie faktori    6
3.1.  Ģimene    6
3.2.  Pusaudžu attīstības īpatnības    8
3.3.  Saskarsme    10
4.  Datu analīze    12
  Secinājumi    20
  Izmantotās literatūras saraksts    21
  Anotācija (latviešu valodā)    22
  Anotācija (angļu valodā)    23
Darba fragmentsAizvērt

Katru dienu, redzot savus klasesbiedrus, skolas biedrus, skolotājus un pārējos skolas darbiniekus, var aizdomāties – kā visi kopā var sadzīvot un kā jūtas tik daudz cilvēku vienuviet?
Mēs katrs nākam no savas sociālas mikrosistēmas – ģimenes, kurā ir savas tradīcijas, savstarpējās attiecības un sava mikrovide, tomēr pielāgojamies cits citam, lai vieglāk būtu mācīties vai strādāt.
Ir nepieciešams izprast kā jaunieši, no 10. līdz 12. klasei jūtas Vecumnieku vidusskolā, kādas ir skolnieku, skolotāju attiecības un kāpēc vidusskolnieki ir izvēlējušies mācīties šajā izglītības iestādē. Iespējams, viņiem ir patikusi mācību programmas pasniegšana no skolotāju puses pamatskolā, varbūt patīk skolas kolektīvs vai ir kāds cits iemesls.
Šī tēma ir ļoti aktuāla visā Latvijā. Svarīgs ir jautājums par izglītības sistēmas darbu, skolas emocionālo, sociālo un fizisko vidi, jo jaunietis ļoti lielu savas dzīves daļu pavada skolā. Tur pavadītie gadi ir laiks, kad veidojas personība, pasaules uzskati, stereotipi un ļoti būtiski, kāda ir vide, kurā veidojas nākotnes persona.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants