-
Autobusu darba organizācija starppilsētu maršrutā "Rīga - Bauska"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
Maršruta shēma | 4 | |
1. | Tehnoloģiskie aprēķini | 5 |
1.1. | Maršruta „Rīga – Bauska” garuma aprēķins | 5 |
1.2. | Kustības, satiksmes, reisa, aprites (turp un atpakaļ) reisa laika aprēķins | 7 |
1.3. | Autobusa kustības ātrumu aprēķins | 9 |
1.4. | Pasažieru plūsmu aprēķins | 10 |
1.5. | Pasažieru plūsmas sadalījuma epīru būve | 12 |
1.6. | Pārvadāšanas apjoma noteikšana | 14 |
1.7. | Autobusu daudzuma definēšana maršrutam, intervāla un kustības biežums | 15 |
1.8. | Autobusu kustības saraksta sastādīšana | 16 |
1.9. | Autobusu darba rādītāju aprēķins | 21 |
1.10. | Autobusa vadītāju skaita aprēķins | 21 |
1.11. | Brauciena maksas tabulas sastādīšana | 22 |
2. | Tehnoloģiski ekonomiskie rādītāji | 25 |
Secinājumi | 27 | |
Pielikumi | 28 |
Secinājumi
Kursa darba mērķis bija sastādīt autobusa kustības maršrutu.
Es izvēlējos maršrutu ‘’Rīgas SAO – Bauskas AO’’. Maršruta kopējais garums sastāda 66,9 km, kas kopā satur 7 pieturas.
Vadoties pēc izejas datiem un veiktajiem novērojumiem, tika aprēķināta pasažieru plūsma gan noteiktās diennakts stundās, gan sastrēguma laikā. Sastrēguma laiks ir no plkst.1700 līdz 1800, šajā laikā tiek pārvadāts maksimālais pasažieru daudzums.
Lai nodrošinātu pasažieru daudzuma pārvadājumu, nepieciešams izmantot 4 Iveco Irisbus Crossway 12.0/2 autobusus.
Dienas laikā autobusi veiks 40 reisus, pirmais reiss savu darbu uzsāk plkst. 5.00 Rīgas SAO, savukārt pēdējais reiss izbrauks no Rīgas SAO plkst. 19.24, pienāks Bauskas AO plkst. 20.34, tad plkst. 22.04 atkal pienāks Rīgas SAO un tad veiks ceļu uz ATP. Lai veiktu visu maršruta garumu, autobusam ceļā ir nepieciešamas 1 stundu un 15 minūtes. Autobusu vadīšanai ir nepieciešami 13 vadītāji..
Kursa darbā tika aplūkoti arī Ministru kabineta noteikumi, kurus nepieciešams ievērot jauna maršruta atklāšanai.
…