Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Izglītības stratēģiskā vadīšana un plānošana', 1.
  • Referāts 'Izglītības stratēģiskā vadīšana un plānošana', 2.
  • Referāts 'Izglītības stratēģiskā vadīšana un plānošana', 3.
  • Referāts 'Izglītības stratēģiskā vadīšana un plānošana', 4.
  • Referāts 'Izglītības stratēģiskā vadīšana un plānošana', 5.
  • Referāts 'Izglītības stratēģiskā vadīšana un plānošana', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās ikvienas organizācijas darbības efektivitāti nosaka konkurētspēja un tās radītās priekšrocības. Izglītības iestādēs tas nozīmē darboties efektīvāk, kvalitatīvāk, ieviest inovācijas.
Izglītības iestāde - izglītības programmu īstenošanai mērķtiecīgi organizēta, valsts vai pašvaldību dibināta iestāde, kā arī valsts vai pašvaldību vai citu juridisku vai fizisku personu dibināta uzņēmējsabiedrība ar profesionāli pedagoģiski sagatavotu personālu un izglītības mērķiem atbilstošu materiālo bāzi. 1
Skola – izglītības iestāde, kurā iegūst vispārējo, profesionālo akadēmisko izglītību.2
Inovācija ir priekšmets, parādība (arī jauna ideja, tehnisks paņēmiens, pieeja, metode u. c.), kas radīts, radoši izveidots, izmantojot neparastus paņēmienus, līdzekļus, un ieviests nesen, pēdējā laikā; aktuāls, nozīmīgs pārmaiņu ieviešanas rezultāts; jaunievedums, jauninājums.3
Mēs dzīvojam nepārtrauktās pārmaiņās. Viens no pēdējā laikā populārākajiem izglītības pārmaiņu pētniekiem M. Fulans izglītības pārmaiņu būtību saista ar jēdzieniem „izaugsme” un „attīstība”.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants