Vērtējums:
Publicēts: 02.07.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Vadītāja loma uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanā', 1.
  • Referāts 'Vadītāja loma uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanā', 2.
  • Referāts 'Vadītāja loma uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanā', 3.
  • Referāts 'Vadītāja loma uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanā', 4.
  • Referāts 'Vadītāja loma uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanā', 5.
  • Referāts 'Vadītāja loma uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanā', 6.
  • Referāts 'Vadītāja loma uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanā', 7.
  • Referāts 'Vadītāja loma uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanā', 8.
  • Referāts 'Vadītāja loma uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanā', 9.
  • Referāts 'Vadītāja loma uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanā', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi.
1. Vadītājs, dibinātājs, īpašnieks ir arī uzņēmuma seja, identitāte.
2. Vadītāja tēls ir viens no tiem instrumentiem, ar kuru, profesionāli izmantojot, uzņēmumi var uzlabot ne tikai savu reputāciju, bet iegūt arī jaunus klientus, pasūtījumus, kā arī palielināt peļņu un tirgus daļu.
3. Vadītājs ir atbildīgs par uzņēmuma vides veidošanu, nosakot tās pamatvērtības, kuras ir noteicošās uzņēmuma tēlā un reputācijā.
4. Augstas reputācijas uzņēmuma kultūra un vadība tiek saistīta ar vērtību sistēmu, kas tiek atspoguļota katrā uzņēmuma ikdienas darbībā un kuras pamatā ir atvērta komunikācija un organizācijas vadība, kas ar saviem darbiem rāda piemēru citiem.
5. Viena no svarīgākajām vadītāja funkcijām uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanā ir vadītāja ‘’etalona’’ un ideoloģiskā funkcija .Vadītājam ir jābūt uzvedības paraugam saviem darbiniekiem.
6. Vadītāja publiska privātā dzīve var iznīcināt uzņēmumu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants