Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'L'Oréal pircēju mērķa grupu analīze preču virzīšanas aspektā', 1.
  • Konspekts 'L'Oréal pircēju mērķa grupu analīze preču virzīšanas aspektā', 2.
  • Konspekts 'L'Oréal pircēju mērķa grupu analīze preču virzīšanas aspektā', 3.
  • Konspekts 'L'Oréal pircēju mērķa grupu analīze preču virzīšanas aspektā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Pircēja mērķa grupas, galvenos virzīšanas mērķus un uzdevumus;
Balstoties uz pētījumiem, ko veica L’Oreal 10 gadus atpakaļ, tā produkcijas mērķa grupu veidoja sievietes vecumā no 20 – 25 gadiem. Dotajā momentā to veido sievietes vecumā no 15 – 70 gadiem. Pēc L’Oreal prognozēm vēl pēc 10 gadiem tā mērķa grupa paplašināsies un to veidos sievietes vecumā no 12 – 90 gadiem.
Pēdējo desmit gadu laikā L’Oreal ir kļuvis par globālu koncernu. Tā produkcija var iegādāties visā pasaulē, sākot ar Deli un beidzot ar Melnburnu.…

Atlants