Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.03.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 1.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 2.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 3.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 4.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 5.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 6.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 7.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 8.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 9.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 10.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 11.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 12.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 13.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 14.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 15.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 16.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 17.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 18.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 19.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 20.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 21.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 22.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 23.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 24.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 25.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 26.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 27.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 28.
  • Referāts 'Jauniešu individuālās identitātes attīstība', 29.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Bērnības posms    5
  Kas ietekmē bērna domāšanas attīstību no dzimšanas līdz pusaudža gadiem    5
  Bērnības posma krīzes iemesli    8
  Pašcieņas veidošanās bērnā    8
  Vai bērna interesēm vienmēr jābūt pirmajā vietā?    11
  Pusaudžu posms    12
  Ģimenes ietekme uz pusaudža personības attīstību    13
  Jauniešu posms    16
  Jauniešu domāšanas un morāles attīstība    17
  Jauniešu savstarpējās attiecības    18
  Jauniešu vērtības un uzskati    19
  Latvijas jauniešu identitātes meklējumi    19
  Vērtīborientāciju struktūra    21
  Latvijas jauniešu vērtīborientācijas    21
  Anketu analīze    22
  Secinājumi    27
  Izmantotās literatūrs saraksts    28
Darba fragmentsAizvērt

Pētījuma problēma pamatošana.

Mēs nekautrēsimies apgalvot, ka sabiedrība ir nedaudz slima, ir zudušas, aizmirtas vērtības – ģimene, kultūra, izglītība, mainās attieksme, akcents tiek likts uz naudu, varu, lomu dalīšanu kā ģimenē, tā sabiedrībā. Ģimene vairs nespēj pilnībā īstenot tā primārās funkcija – sniegt nepieciešamo kultūraudzinošo un sociālekonomisko atbalstu nepieciešamajā apjomā un , pats galvenais, kvalitātē. Visbēdīgākais ir tas, ka ģimenes vērtību akcentēšana pašlaik ir izvirsījusies otrajā plānā aiz valsts ekonomisko interešu aizsargāšanas un akcentēšanas.
Ja pamatvērtības tiek ieliktas ģimenē, bērnam mazam esot, tad mazinātos šīs problēmas, lielāku vērību pievēršot bērna audzināšanā. Tieši tādēļ ir nepieciešams analizējot aplūkot jauniešu mijiedarbību ar vidi, vērtību apmaiņas procesā, kā arī noskaidrot mūsdienu jaunatnes vērtībstruktūru un vērtīborientāciju, kas kalpos kā notiecošais faktors tālākā sabiedrības izaugsmē.

Autora komentārsAtvērt
Atlants