Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Bērnu psiholoģija pilnās un nepilnās ģimenēs', 1.
  • Prezentācija 'Bērnu psiholoģija pilnās un nepilnās ģimenēs', 2.
  • Prezentācija 'Bērnu psiholoģija pilnās un nepilnās ģimenēs', 3.
  • Prezentācija 'Bērnu psiholoģija pilnās un nepilnās ģimenēs', 4.
  • Prezentācija 'Bērnu psiholoģija pilnās un nepilnās ģimenēs', 5.
  • Prezentācija 'Bērnu psiholoģija pilnās un nepilnās ģimenēs', 6.
  • Prezentācija 'Bērnu psiholoģija pilnās un nepilnās ģimenēs', 7.
  • Prezentācija 'Bērnu psiholoģija pilnās un nepilnās ģimenēs', 8.
  • Prezentācija 'Bērnu psiholoģija pilnās un nepilnās ģimenēs', 9.
  • Prezentācija 'Bērnu psiholoģija pilnās un nepilnās ģimenēs', 10.
  • Prezentācija 'Bērnu psiholoģija pilnās un nepilnās ģimenēs', 11.
  • Prezentācija 'Bērnu psiholoģija pilnās un nepilnās ģimenēs', 12.
  • Prezentācija 'Bērnu psiholoģija pilnās un nepilnās ģimenēs', 13.
  • Prezentācija 'Bērnu psiholoģija pilnās un nepilnās ģimenēs', 14.
  • Prezentācija 'Bērnu psiholoģija pilnās un nepilnās ģimenēs', 15.
  • Prezentācija 'Bērnu psiholoģija pilnās un nepilnās ģimenēs', 16.
  • Prezentācija 'Bērnu psiholoģija pilnās un nepilnās ģimenēs', 17.
  • Prezentācija 'Bērnu psiholoģija pilnās un nepilnās ģimenēs', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Darba Mērķis
Izmantojot literatūras analīzi noskaidrot, kā veidojas bērna psihe, kādi faktori ietekmē tās veidošanos un kā palīdzēt bērnam grūtā brīdī.

Pētījuma hipotēze
Bērni, kas aug nepilnās ģimenēs, atšķiras no bērniem, kas aug pilnās ģimenēs.
Darba uzdevumi
Iepazīties un analizēt literatūru par bērnu psiholoģiju;

Izpētīt, kāda ir vienaudžu attieksme pret bērniem, kas aug nepilnās ģimenēs;

Apstrādāt datus, analizēt rezultātus.
Pētījuma bāze
Madonas valsts ģimnāzijas 8.,9.,11. klases skolēni.

Pētījuma priekšmets
Bērni no pilnām un nepilnām ģimenēm.

Darbā izmantotās metodes
Literatūras lasīšana un analīze;
Anketēšana;
Anketēšanas datu apkopošana un analizēšana.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants