Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.08.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 1.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 2.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 3.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 4.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 5.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 6.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 7.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 8.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 9.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 10.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 11.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 12.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 13.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 14.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 15.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 16.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 17.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 18.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 19.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 20.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 21.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 22.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 23.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 24.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 25.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 26.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 27.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 28.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 29.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 30.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 31.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 32.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 33.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 34.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 35.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 36.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 37.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 38.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 39.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 40.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 41.
  • Referāts 'Latvijas ceļotāju populārākie galamērķi gastronomiskajā tūrismā', 42.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  GASTRONOMISKAIS TŪRISMS    5
1.1.  GASTRONOMISKĀ TŪRISMA BŪTĪBA UN AKTUALITĀTE MŪSDIENĀS    5
1.2.  GASTRONOMISKĀ TŪRISMA MĒRĶAUDITORIJA    6
1.3.  GASTRONOMISKĀ TŪRISMA ATTĪSTĪBAS VĒSTURE PASAULĒ UN LATVIJĀ    7
1.4.  GASTRONOMISKĀ TŪRISMA ATTĪSTĪBU IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    8
2.  POPULĀRĀKIE GASTRONOMISKĀ TŪRISMA GALAMĒRĶI    10
3.  TŪRISMA AĢENTŪRU PIEDĀVĀJUMS LATVIJAS CEĻOTĀJIEM GASTRONOMISKAJĀ TŪRISMĀ    14
3.1.  EKSKURSIJAS PA LATVIJU    15
3.2.  GASTRONOMISKAIS PIEDĀVĀJUMS IZEJOŠAJĀ TŪRISMĀ    21
4.  PĒTĪJUMS PAR LATVIJAS CEĻOTĀJU POPULĀRĀKAJIEM GALAMĒRĶIEM GASTRONOMISKAJĀ TŪRISMĀ    22
4.1.  PĒTĪJUMA METODES    22
4.2.  DOKUMENTU ANALĪZE    22
4.3.  LATVIJAS CEĻOTĀJU ANKETĒŠANAS DATU ANALĪZE    24
4.4.  AĢENTŪRU ANKETĒŠANAS DATU ANALĪZE    30
  SECINĀJUMI    32
  PRIEKŠLIKUMI    33
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    34
  PIELIKUMI    35
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Veicot darba uzdevumu izpēti un tālāko darba izveidi, autors ir iepazinies ar gastronomiskā tūrisma būtību un nozīmīgumu mūsdienās. Mūsdienās gastronomiskajam tūrismam pasaulē tiek pievērsta aizvien lielāka uzmanība. Neapšaubāmi šis ir jauns tūrisma veids bet nenoliedzami par tā attīstību ir jādomā arī Latvijā. Aizvien vairāk maršrutu tiek izstrādāti un izveidoti aizvien jauni galamērķi pasaulē.
Par veiksmīgu šo tūrisma veidu var nosaukt ja palūkojas uz Spānijas pieredzi. Gastronomiskais tūrisms tika uzsākts tikai 2000. gadu sākumā, lai dažādotu Spānijas ienākošā tūrisma tirgu. Šobrīd Spānija ar vīna darītavām, izcilajiem restorāniem, kā piemēram „el bulli”, ir viena no trīs nozīmīgākajām valstīm gastronomiskā tūrisma galamērķos. Ienesot valstij ik gadus lielas naudas summas no ceļotājiem, kuri apmeklē šo valsti dēļ ēdiena.
Latvijai ir ko piedāvāt starptautiskajā tirgū. Mums ir izcili restorāni (kurus vajag vairāk), bioloģiskas saimniecības, kuras ražo dažādus pārtikas produktus. Mums ir neskartas dabas resursi ar mežiem, upēm un ezeriem. Lieliskas ainavas, kuras priecē ne tikai vietējos iedzīvotājus, bet arī šurp atbraukušos tūristus. Pēc autora domām Latvijā ir pietiekami daudz maršruti no kuriem varētu veidot šādu ceļojumu uz vairākām dienām (it īpaši pa Kurzemi).

Priekšlikumi
• Nepieciešams vairāk ceļotājiem sniegt informāciju par ceļojuma veidiem, sniegt ieskatu, par to kā izpaužas gastronomiskais tūrisms, ko šāda ceļojuma ietvaros var darīt, piedzīvot un apmeklēt. Nevar teikt, ka nav pieprasījums tādēļ nav arī piedāvājums, jo šajā situācijā nav informācijas/reklāmas kas veido pieprasījumu, jo kā gan ceļotāji var pieprasīt to, ko viņi nemaz nezina, ka tas eksistē. Ja būtu pietiekama reklāma un informācija par šādu ceļojuma veidu, kurš tikai nesen ir parādījies un ja tad nebūtu interese tad varētu teikt, ka nav pieprasījums, nav arī piedāvājums. Klienti vienmēr ir jāizglīto par to, kas ir pieejams, lai ir zināms, ko var pieprasīt.

Autora komentārsAtvērt
Atlants