Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 13.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 14.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 15.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 16.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.1.  Juridiskie dati par uzņēmumu    5
1.2.  Uzņēmuma mērķis    5
1.3.  Uzņēmuma misija    5
2.  Pakalpojuma raksturojums    6
2.1.  Uzņēmuma pakalpojuma raksturojums    6
2.2.  Produkta sortiments un tā raksturojums    6
3.  Tirgus analīze    7
3.1.  Klientu raksturojums    7
3.2.  Konkurenti    7
3.3.  SVID analīze    7
4.1.  Realizācijas kanāli    8
4.2.  Cenu veidošanās    8
4.3.  Reklāma    8
5.  Uzņēmuma vadība un personāls    9
5.1.  Organizācijas struktūra    9
5.2.  Darba algas    9
6.  Riska faktora analīze    10
7.  Finanšu nodaļa    11
7.1.  Tabula. SIA „Garšas trijstūris” plānotie ieņēmumi 2010. gadam    11
7.2.  Tabula. SIA „Garšas trijstūris” patstāvīgās izmaksas    12
7.3.  Tabula. SIA „Garšas trijstūris” mainīgās izmaksas    13
7.4.  Tabula SIA „Garšas trijstūris” nepieciešamie pamatlīdzekļi    13
7.5.  Tabula. SIA „Garšas trijstūris” peļņas vai zaudējumu aprēķins    14
7.5.  Tabula. SIA „Garšas trijstūris” peļņas vai zaudējumu aprēķins    15
7.6.  Tabula. SIA „Garšas trijstūris” Naudas plūsmas pārskats    16
Darba fragmentsAizvērt

4. Mārketinga plāns
4.1.Realizācijas kanāli
SIA „Garšas trijstūris” savā darbībā izmantos vien līmeņa preču realizācijas kanālu. Izejvielas ēdienu gatavošanai tiks sagādātas no ražotājiem, uzņēmumā tās tiks pārstrādātas vai glabātas un pēc tam pārdotas pircējam (klientam).

4.2.Cenu veidošanās
SIA „Garšas Trijstūris” pakalpojuma cena tiks veidota, lai tā šķistu pievilcīga gan klientiem, gan nodrošina pietiekamu peļņu. Cenai jābūt ne zemākai par tādu līmeni, kāds dod iespēju segt izmaksas un ne augstākai par līmeni, virs kura vairs nav pieprasījuma pēc piedāvātās preces.
Picērija „Garšas trijstūris” cenu veidos pēc pamatmetodes „Izmaksas + piecenojums (50%) + PVN (21%)”. Protams, ņemsim vērā mūsdienu valsts ekonomisko krīzi. Līdz ar to tiks piedāvātas dažādas atlaides un īpašie piedāvājumi. Piemēram, katru piektdienu 10% atlaide picām. Taču pa svētku dienām tiks piedāvāti dažādi īpašie piedāvājumi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants