Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Pirmsskolas iestādes un ģimenes sadarbības nepieciešamība', 1.
  • Referāts 'Pirmsskolas iestādes un ģimenes sadarbības nepieciešamība', 2.
  • Referāts 'Pirmsskolas iestādes un ģimenes sadarbības nepieciešamība', 3.
  • Referāts 'Pirmsskolas iestādes un ģimenes sadarbības nepieciešamība', 4.
  • Referāts 'Pirmsskolas iestādes un ģimenes sadarbības nepieciešamība', 5.
  • Referāts 'Pirmsskolas iestādes un ģimenes sadarbības nepieciešamība', 6.
  • Referāts 'Pirmsskolas iestādes un ģimenes sadarbības nepieciešamība', 7.
  • Referāts 'Pirmsskolas iestādes un ģimenes sadarbības nepieciešamība', 8.
  • Referāts 'Pirmsskolas iestādes un ģimenes sadarbības nepieciešamība', 9.
  • Referāts 'Pirmsskolas iestādes un ģimenes sadarbības nepieciešamība', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Izcilie padomju pedagogi N. Krupskaja un A. Makarenko lielu nozīmi audzināšanas darbam piešķir ģimenei, norādot, ka audzināšana jāsāk ļoti agri, kad bērnam darbs vēl saistīts ar rotaļu. Tieši ģimenei ir vislielākā ietekme uz bērniem. Vecāki ir galvenie audzinātāji, kas vēl bērniem visu labāko un grib, lai viņi kļūst par veiksmīgiem pilsoņiem.
Ģimenes locekļi var satikties ar audzinātājiem un iegūt informāciju par bērna attīstību, veselības jautājumiem, disciplīnu un citām aktuālām tēmām. Vecāki uz laiku var paņemt viņus interesējošos materiālus uz mājām.
Sastopamas ir arī ģimenes, kurās vērojamas nopietnas kļūdas audzināšanā, kas atstāj nelabvēlīgu iespaidu uz bērna tālāko attīstību, rada nopietnas pāraudzināšanas problēmas. Šo kļūdu galvenais cēlonis ir vecāku pedagoģiskās kultūras zemais līmenis. Šeit liela loma ir pirmsskolas iestādes pedagoģiskajam kolektīvam. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants