Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Dzimšanas secības ietekme uz Mārupes vidusskolas skolēnu mācību darbu', 1.
  • Referāts 'Dzimšanas secības ietekme uz Mārupes vidusskolas skolēnu mācību darbu', 2.
  • Referāts 'Dzimšanas secības ietekme uz Mārupes vidusskolas skolēnu mācību darbu', 3.
  • Referāts 'Dzimšanas secības ietekme uz Mārupes vidusskolas skolēnu mācību darbu', 4.
  • Referāts 'Dzimšanas secības ietekme uz Mārupes vidusskolas skolēnu mācību darbu', 5.
  • Referāts 'Dzimšanas secības ietekme uz Mārupes vidusskolas skolēnu mācību darbu', 6.
  • Referāts 'Dzimšanas secības ietekme uz Mārupes vidusskolas skolēnu mācību darbu', 7.
  • Referāts 'Dzimšanas secības ietekme uz Mārupes vidusskolas skolēnu mācību darbu', 8.
  • Referāts 'Dzimšanas secības ietekme uz Mārupes vidusskolas skolēnu mācību darbu', 9.
  • Referāts 'Dzimšanas secības ietekme uz Mārupes vidusskolas skolēnu mācību darbu', 10.
  • Referāts 'Dzimšanas secības ietekme uz Mārupes vidusskolas skolēnu mācību darbu', 11.
  • Referāts 'Dzimšanas secības ietekme uz Mārupes vidusskolas skolēnu mācību darbu', 12.
  • Referāts 'Dzimšanas secības ietekme uz Mārupes vidusskolas skolēnu mācību darbu', 13.
  • Referāts 'Dzimšanas secības ietekme uz Mārupes vidusskolas skolēnu mācību darbu', 14.
  • Referāts 'Dzimšanas secības ietekme uz Mārupes vidusskolas skolēnu mācību darbu', 15.
  • Referāts 'Dzimšanas secības ietekme uz Mārupes vidusskolas skolēnu mācību darbu', 16.
  • Referāts 'Dzimšanas secības ietekme uz Mārupes vidusskolas skolēnu mācību darbu', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Ievads    4
1.  Teorētiskā daļa    5
1.1.  Dzimšanas secība kā raksturu veidojošs faktors    5
1.2.  Vecākā bērna raksturojums    5
1.3.  Vidējā bērna raksturojums    6
1.4.  Jaunākā bērna raksturojums    6
1.5.  Vienīgā bērna raksturojums    7
1.6.  Izņēmuma gadījumi    8
2.  Praktiskā daļa    9
2.1.  Anketēšanas rezultātu apkopojums    9
  Secinājumi    12
  Izmantotie informācijas avoti    13
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1) Izvirzītā hipotēze "vecākie bērni, dēļ savas jau agrīnās atbildības sajūtas, iegūst labākus rezultātus un uzrāda labāku attieksmi pret mācību darbu nekā jaunākie, vidējie, vai vienīgie bērni" daļēji pierādījās, jo vērtējumu ziņā dzimšanas secība neko neietekmēja, taču attieksmē pret mācībām, mācību darba plānošanā vecākie bērni uzrādīja labākus rezultātus. Hipotēze apstiprinājās daļēji, jo vidējie bērni uzrādīja līdzīgus rezultātus vecākajiem bērniem attieksmes pret mācībām un mācību darba plānošanas ziņā.

2) Lai izpētes rezultāti būtu statistiski ticamāki, būtu nepieciešams lielāks skaits vidējo un vienīgo bērnu.
3) Darba uzdevums "iepazīties ar teorētisko literatūru par pētāmo tēmu" tika izpildīts, jo teorētiskajā daļā izmantoju iegūto informāciju no pētāmās tēmas literatūras avotiem.
4) Darba uzdevums "anketēt Mārupes vidusskolas 7., 8. un 9. klases skolēnus" tika izpildīts. Kopā anketas aizpildīja 82 skolēni no 7., 8. un 9. klasēm.
5) Darba uzdevums "apkopot iegūtos rezultātus" tika izpildīts. Anketu rezultātus apkopoju praktiskajā daļā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants