-
VAS "Latvijas Pasts"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
Latvijas pasta dibināšana | 4 | |
Misija un vīzija | 6 | |
Latvijas Pasta nozares | 7 | |
Pasta pakalpojumi | 8 | |
Iekšējas vides faktoru novērtējums | 14 | |
Ārējās vides faktoru novērtējums | 17 | |
SWOT analīze | 19 | |
Secinājumi, priekšlikumi | 20 | |
Bilances dinamikas (horizontālā)analīze | 21 | |
Peļņas un zaudējuma plāna un pārskata dinamikas ( horizontālā ) analīze | 22 | |
Rādītāju sistēmas analīze | 23 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 24 |
Vājās puses
Nepilnīga darbinieku motivācija
Nevienmērīga teritorijas attīstība
Inflācija
Ierobežoti dabas resursi
Draudi
Resursu(cenu) pieauguma svārstības
Resursu trūkumi
Konkurences palielināšānās
Terorisms
Iespējas
Jaunu pakalpojumu ieviešana un attīstīšana
Kvalitātes paaugstināšana
Tirgus daļas paplašināšana
Inovāciju attīstība, zinātnieku – uzņēmēju sadarbība
Informāciju tehnoloģiju (IT) ievērojama attīstība
Apjomi, produkcija, ekonomija
Secinājumi
VAS ”Latvijas Pasts” izveidojies par uzņēmumu ar vairākām stabilām darbības struktūrām. Būtiska loma uzņēmumam ir- likumdošanai, valsts politikai un valsts ekonomiskajam stāvoklim. Kā vienu no uzņēmuma priekšrocībām attiecībā pret tā konkurentiem var minēt to faktu, ka uzņēmumam ir izdevīgs ģēogrāfiskais stāvoklis.Pēc SWOT analīzes, var secināt, kā uzņēmumam VAS”Latvijas Pasts” ir diezgan izdevīgs stāvoklis, tātad arī plašas iespējas pilnveidoties. Uzņēmums ir konkurētspējīgs.
Priekšlikumi.
Mārketinga stratēģijas pamatā ir klientu apkalpošanas pilnveidošana, balstoties uz zemām izmaksām. Nepieciešams paplašināt reklāmas kampaņu masu sazināšanās līdzekļos, lai piesaistītu jaunus klientus. Uzlabot uzņēmuma mājaslapu, lai tā izskatītos moderna un lai tā būtu orientēta uz klientiem.
…
Prakses atskaites darba mērķis: - Izpētīt un izanalizēt uzņēmuma VAS”Latvijas Pasts” ārējās un iekšējās vides faktorus, lai noteiktu uzņēmuma stiprās un vājas puses. - Veikt uzņēmumam SWOT analīzi. Augsts darba režīma līmenis, kvalitātes sasniegšana un jauninājumu ieviešana- tie ir daži no instrumentiem, ko VAS ”Latvijas Pasts” lieto, lai sasniegtu klientu vēlmju apmierinājumu. VAS”Latvijas Pasts” ļoti labi pārzin savus patstāvīgos klientus. Uzņēmumam izveidojies savs klientu loks un gadu gaitā sadarbojoties tas ir iepazinis katra klienta gaumi un vēlmes.” Latvijas Pasts” savus ražojumus un pakalpojumus piedāvā tiešajiem patērētājiem, bez starpnieku izmantošanas.