Vērtējums:
Publicēts: 05.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Kvalitātes vadīšana', 1.
  • Referāts 'Kvalitātes vadīšana', 2.
  • Referāts 'Kvalitātes vadīšana', 3.
  • Referāts 'Kvalitātes vadīšana', 4.
  • Referāts 'Kvalitātes vadīšana', 5.
  • Referāts 'Kvalitātes vadīšana', 6.
  • Referāts 'Kvalitātes vadīšana', 7.
Darba fragmentsAizvērt

SIA Hesburger ir ātras apkalpošanas restorāns, kas ieņem stabilu vietu valstī spēcīgāko, lielāko ātras ēdināšanas nozarē. Par to liecina katru gadu augošais firmas apgrozījums, un jauno restorānu atklāšanas vieta Rīgā un visā Latvijā. Tagad restorāni ir : Iecavā, Ainažos, Siguldā, Daugavpilī, Jelgavā, Jūrmalā, Jēkabpilī, Valmierā, Rīgā, Ventspilī, Mārupē, Liepājā, Ādažos, Bauskā, Saldū un Salaspilī.
Vērtības ir koncentrēšanās uz apkalpošanu, uzticamība, mērķu uzstādīšana un uzņēmība. Šīs vērtības vada visu darbību gan klientu apkalpošanā, gan attiecībās ar interešu grupām.
Uz apkalpošanu orientētais domāšanas veids nodrošina draudzīgu un strādājošu klientu apkalpošanu. Vēlamies saviem klientiem piedāvāt vislabāko apkalpošanu nozarē.
Uzticamība ir īpaši skaidri redzama attieksmē pret savu personālu un sadarbības partneriem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants