Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.03.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Bērna runas attīstības un valodas apguves izvērtējums (2 – 3 gadi)', 1.
  • Konspekts 'Bērna runas attīstības un valodas apguves izvērtējums (2 – 3 gadi)', 2.
  • Konspekts 'Bērna runas attīstības un valodas apguves izvērtējums (2 – 3 gadi)', 3.
  • Konspekts 'Bērna runas attīstības un valodas apguves izvērtējums (2 – 3 gadi)', 4.
  • Konspekts 'Bērna runas attīstības un valodas apguves izvērtējums (2 – 3 gadi)', 5.
  • Konspekts 'Bērna runas attīstības un valodas apguves izvērtējums (2 – 3 gadi)', 6.
  • Konspekts 'Bērna runas attīstības un valodas apguves izvērtējums (2 – 3 gadi)', 7.
  • Konspekts 'Bērna runas attīstības un valodas apguves izvērtējums (2 – 3 gadi)', 8.
  • Konspekts 'Bērna runas attīstības un valodas apguves izvērtējums (2 – 3 gadi)', 9.
  • Konspekts 'Bērna runas attīstības un valodas apguves izvērtējums (2 – 3 gadi)', 10.
  • Konspekts 'Bērna runas attīstības un valodas apguves izvērtējums (2 – 3 gadi)', 11.
  • Konspekts 'Bērna runas attīstības un valodas apguves izvērtējums (2 – 3 gadi)', 12.
  • Konspekts 'Bērna runas attīstības un valodas apguves izvērtējums (2 – 3 gadi)', 13.
  • Konspekts 'Bērna runas attīstības un valodas apguves izvērtējums (2 – 3 gadi)', 14.
  • Konspekts 'Bērna runas attīstības un valodas apguves izvērtējums (2 – 3 gadi)', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi par bērna runas attīstības un valodas apguves izvērtējuma kontekstā, izdalot valodas mācību jomas satura vienības (saziņa kontekstā, teksts un tekstveide, valodas struktūra)
1. Bērns atbild uz jautājumiem, prot attēlos norādīt prasītās ķermeņa daļas. Bērns prot ķermeņa daļas norādīt arī uz sevi, ne tikai attēlos. Atbild uz jautājumiem ar vārdiem vai darbību – norādot ar pirkstu uz atbilstošo. (Saziņa kontekstā)
2. Bērns prot vārdiem nosaukt ķermeņa daļas, tādējādi ar vārdiem precīzāk paužot savas domas. (Saziņa kontekstā)
3. Bērns skatās un nosauc redzēto un norāda uz nepieciešamo. (Saziņa kontekstā)
4. Bērns veic uzdevumu ar spēļu klučiem. Bērns klausās uz reaģē uz izteikumiem veicot uzdevumu, novieto klucīšus atbilstoši prasībām – uz, zem. Bērns turpina apgūt jēdzienus, nepieciešamības gadījumā vēršas pie skolotāja pēc palīdzības, saprot, ka ar vārdiem precīzāk var paust savu vajadzību. (Saziņa kontekstā)…

Autora komentārsAtvērt
Atlants