Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.10.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 1.
  • Prezentācija 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 2.
  • Prezentācija 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 3.
  • Prezentācija 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 4.
  • Prezentācija 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 5.
  • Prezentācija 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 6.
  • Prezentācija 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 7.
  • Prezentācija 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 8.
  • Prezentācija 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 9.
  • Prezentācija 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 10.
  • Prezentācija 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 11.
  • Prezentācija 'Temperements, tā tipi un dimensijas', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Goodness of fit
savstarpēja saskaņošanās starp bērnu un apkārtējo vidi (tai skaitā, ar vecākiem),
attīstības rezultāts saistīts ar pakāpi, kādā bērna īpašības atbilst vecāku prasībām un gaidām.

Mūsdienu temperamenta teorijas
EAS struktūra: emocionalitāte – bezkaislība, aktivitāte – pasivitāte, sabiedriskums – norobežošanās (Buss & Plomin, 1984)
Temperamenta attīstība sociālo attiecību kontekstā (Dunn & Hendrick, 1982)
Individuālās atšķirības primāro emociju izpausmēs– dusmas, prieks, bailes, interese, skumjas & aktivitāte (Goldsmith & Campos , 1982)

Temperamentu veido
Reaktivitāte
Emocionalitāte
Reakciju apzināta kontrolēšana
(Rothbart, 2007; Rothbart, Ahadi, & Hershey, 1994;
Gartstein & Rothbart, 2003)

Autora komentārsAtvērt
Atlants