Projekta kvalitātes vadība ir procesu kopums, kas nodrošina projekta atbilstību noteiktām prasībām;
Kvalitāte ietver produktus, defektus, procesus, klientus un sistēmas;
Kvalitāte nav dārgs process, dārgs produkts, vai laika
patērē;
Kvalitāte ir ceturtais svarīgākais komponents attiecībā uz menedžmenta apakšsistēmām;
Neveiksmīgas darbības atbilstoši specifikācijām, var ietvert klientu neapmierinātību, klientu zudumu, biznesa zaudējumu, ieņēmumu zudumu un uzņēmuma neveiksmi;
Preventīvās darbības un novērtējums sekas var sekmēt labākus produktus, spējīgus darbiniekus un vairāk apmierinātus klientus, kā arī uzlabot procesus.
Kvalitātes priekšrocības ir klientu apmierinātība, izmaksu samazināšana, peļņas palielināšana un konkurētspējīgums.…