Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tūrisma aģentūras "X" analīze', 1.
  • Referāts 'Tūrisma aģentūras "X" analīze', 2.
  • Referāts 'Tūrisma aģentūras "X" analīze', 3.
  • Referāts 'Tūrisma aģentūras "X" analīze', 4.
  • Referāts 'Tūrisma aģentūras "X" analīze', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Jaunā gadu tūkstoša sākumā jauni un enerģiski tūrisma biznesā darbojošies profesionāļi apvienoja savus spēkus, lai liktu pamatus un izveidotu ienākošā un izejošā tūrisma aģentūru “X”. Kā pamatuzdevums tika izvirzīts kvalitatīvu tūrisma pakalpojumu sniegšana vietējiem klientiem, starptautiskajiem tūrisma biznesa partneriem Baltijas valstīs, un visā pasaulē. Šodien par firmas klientiem ir kļuvuši tūroperatori , konferenču, semināru un tikšanos organizētāji, motivējošā tūrisma kompānijas un uzņēmumi, kuru prasība ir augsti profesionālu tūrisma pakalpojumu piedāvāšana un nodrošināšana Eiropā (autobusu tūres), Latvijā un pārējās Baltijas valstīs. Uz 2004. gada novembri uzņēmumā „X” nodarbināti 12 darbinieki (iesk. vadību) , no kuriem 9 darbojas ienākošā tūrisma sfērā, un 2 ar izejošā tūrisma pakalpojumu piedāvāšanu un pārdošanu.2005. gada 15. februārī uzņēmums svinēs 5 gadu dzimšanas dienu!
Atrašanās vieta:
Birojs atrodas pašā Vecrīgas sirdī - vecpilsētā. Atrast uzņēmumu nav sarežģīti, ja – pārzin Vecrīgu. Organizācijas atrašanās vieta ir izdevīga firmā strādājošajiem.
Uzņēmuma “X” darbinieki ir tūrisma biznesa profesionāļi, apķērīgi, darbīgi un pilni idejām. Katrs darbinieks lielākoties strādā individuāli, atbilstoši savam uzdevumam uzņēmumā. Kolektīvu veido gados jauni cilvēki, par ko liecina viņu vidējā vecuma rādītājs, un tas ir – 27 gadi. Vairāk kā puse šajā uzņēmumā strādā ilgāk par diviem gadiem. Ofisā valda draudzīga gaisotne. Darbinieki ir laipni, atsaucīgi. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants