Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Vērtēšanas metodes', 1.
  • Referāts 'Vērtēšanas metodes', 2.
  • Referāts 'Vērtēšanas metodes', 3.
  • Referāts 'Vērtēšanas metodes', 4.
  • Referāts 'Vērtēšanas metodes', 5.
  • Referāts 'Vērtēšanas metodes', 6.
  • Referāts 'Vērtēšanas metodes', 7.
  • Referāts 'Vērtēšanas metodes', 8.
  • Referāts 'Vērtēšanas metodes', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Strādājot skolā pirmo gadu, man bija grūti saprast, kā man jāvērtē skolēni, vai pēc noteiktiem valsts kritērijiem, vai skolēna panākumiem mācību stundās. Es iepazinos ar valsts kritērijiem un sāku vadīt mācību stundas, secinājums, vien pieci skolēni klasē var būt sekmīgi, jo pārējie atpaliek zināšanās. Es nezinu vai tiešām tā ir šo bērnu vaina, vai tomēr valsts pārvaldes ir uzlikušas pārāk lielu vērtēšanas kritērijus. Es nevaru pārējiem bērniem izskaidrot vielu tik tālu lai viņi saprastu, jo man, vienkārši, tam nepietiek laika (stundu ziņā). Tādēļ es izvēlējos šo tematu, lai vairāk varētu noskaidrot par vērtēšanu.

Ideālie uzskati par mācību stundu jeb priekšstats par ideālu mūsdienu mācību stundu laika gaitā mainās. Ja neņem vērā modernās tehnoloģijas iekārtas, kuras tomēr ir atkarīgas no asignējuma apmēra izglītībai un katrai skolai, kā arī skolotāja faktiskās iespējas tālākizglītoties, tad mūsdienu mācību stundas ideāls ir mācību mērķu taksanomijā ietvertā pedagoģiskā ideja.
Skolēnu izglītības līmeņa vērtēšana nav tikai statistikas ziņu ievākšanas līdzeklis, Tai jāsekmē skolas mācību un audzināšanas darbu pilnveidošana.[3]
Mācību stundas struktūras dažādošana nav vis skolotāja pašmērķis, bet gan šīs būtiskās pedagoģijas idejas apguves nodrošinājuma veidi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants