Vērtējums:
Publicēts: 10.10.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Konspekts 'Kvalitātes vadība', 1.
  • Konspekts 'Kvalitātes vadība', 2.
  • Konspekts 'Kvalitātes vadība', 3.
  • Konspekts 'Kvalitātes vadība', 4.
  • Konspekts 'Kvalitātes vadība', 5.
  • Konspekts 'Kvalitātes vadība', 6.
  • Konspekts 'Kvalitātes vadība', 7.
  • Konspekts 'Kvalitātes vadība', 8.
  • Konspekts 'Kvalitātes vadība', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  KVALITĀTES VADĪBAS VĒSTURE    3
2.  KVALITĀTES VADĪBAS SISTĒMAS    5
3.  KVALITĀTES VADĪBAS PROBLĒMAS    5
4.  MANA PIEREDZE SASKAROTIES AR KVALITĀTES VADĪBU    7
  SECINĀJUMI    8
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    9
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Profesionālu kvalitātes vadītāju darbība ir tieši saistīta ar uzņēmuma izaugsmi, naudas plūsmu un rentabilitāti.
2. Kvalitātes vadība nav nekas tāds, ko var nopirkt kā lietu, tā ir filozofija, balstīta uz uzņēmuma misijas, tā ir dzīves veids, domāšanas veids un jauna uzņēmuma kultūra.
3. Kvalitātes vadībai uzņēmumā ir jākļūst par ilglaicīgu mērķi, iesaistot šā mēŗķa sasniegšanā visus uzņēmuma darbiniekus un tā ir orientēta uz klientu, nodrošinot viņu vajadzību un vēlmju pilnīgāku apmierināšanu, kā arī sekmējot kvalitātes plānošanu produktiem un pakalpojumiem.
4. Kvalitātes vadības funkcija uzņēmumā jāuzlūko kā visu citu funkciju sabiedrotais, uzsākot jauna projekta vai programmas īstenošanu, kā arī citos procesos, kuros nepieciešama kvalitātes vadības klātbūtne. Lai tas notiktu, ir jādara redzams kvalitātes vadības funkcijas patiesais ieguldījums uzņēmumā, lai varētu iegūt nepieciešamo atbalstu un ietekmi kopējo mērķu sasniegšanā.

Atlants