Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrētā mārketinga komunikācija', 1.
  • Konspekts 'Integrētā mārketinga komunikācija', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Tāpat tiešajai pārdošanai piemīt arī zināmi trūkumi, tādi kā augstas tirdzniecības personāla sagatavošanas izmaksas, pastāv zaudējumu risks profesionāli sagatavotajam personāla speciālistam aizejot strādāt konkurentu uzņēmumā. Tiešajā pārdošanā preces izplatīšanai biež vien jāpatērē daudz laika, var sašaurināties izmantošanas iespējas sakarā ar pašapkalpošanās vai elektroniskās komercijas attīstību. Ņemot vērā iepriekš minēto informāciju tiešā pārdošana sniedz daudzus ieguvumus patērētājiem, tādus kā iespēju aplūkot un pamēģināt poduktu pirms tā iegādes, pārdevēja sagatavotu īpašu demonstrējumu, preces piegādi uz mājām, klientam ērtā laikā, tiesības atgriezt iegādāto preci noteiktā laika periodā, tiešu kontaktu ar pārdevēju, garantiju un servisu arī pēc pirkuma izdarīšanas, elastīgu iepirkšanās laiku. Turpretim arī pārdevējam tiešā pārdošana sniedz ieguvumus, kuri izpaužas kā elastīgs darba laiks, iespēju pielāgot sev ērtu un pieņemammu dara laiku, nav nepieciešama speciālā izlītība, kā arī iespēju apmeklēt kompānijas piedāvātās apmācības un treniņu programmas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants