Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mācību metodes', 1.
  • Konspekts 'Mācību metodes', 2.
  • Konspekts 'Mācību metodes', 3.
  • Konspekts 'Mācību metodes', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Metožu grupa
Vārdiskās (runas) metodes
Metodes nosaukums
Stāstījums
Skolotāja darbība
Stāstījuma laikā loģiski, gramatiski un interesanti veido stāstījumu par attiecīgo tēmu un palīdz bērniem veidot savu stāstījumu, izmantojot ilustrācijas un pārliecinošus piemērus.
Skolēnu darbība
Uzmanīgi klausās stāstījumu un vēlāk veido savu stāstījumu vai atstāstījumu. Ja nepieciešams, veido secinājumus.
Mācību mērķis
Sagatavot skolēnus jaunās mācību vielas uztverei; aktivizēt uzmanību; izklāstīt informāciju; paātrināt iegaumēšanu.
Metodes priekšrocības
Stāstījumam ir raksturīgs nosacīts īsums, izklāsta spilgtums un emocionalitāte, kas spēj izraisīt interesi par jauno vielu. Stāstījums ietaupa mācību laiku, aktīvi vada skolēna mācību vielas uztveri. Skolēnam ir iespēja izteikties.
Metodes trūkumi
Pārāk skaļa vai pārāk klusa runa skolēnus nogurdina. Nepieciešamas augstas koncentrēšanās spējas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants