Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Nodarbība bērnudārzā "Lieldienu noskaņas meklējumi"', 1.
  • Konspekts 'Nodarbība bērnudārzā "Lieldienu noskaņas meklējumi"', 2.
  • Konspekts 'Nodarbība bērnudārzā "Lieldienu noskaņas meklējumi"', 3.
  • Konspekts 'Nodarbība bērnudārzā "Lieldienu noskaņas meklējumi"', 4.
  • Konspekts 'Nodarbība bērnudārzā "Lieldienu noskaņas meklējumi"', 5.
  • Konspekts 'Nodarbība bērnudārzā "Lieldienu noskaņas meklējumi"', 6.
  • Konspekts 'Nodarbība bērnudārzā "Lieldienu noskaņas meklējumi"', 7.
  • Konspekts 'Nodarbība bērnudārzā "Lieldienu noskaņas meklējumi"', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Uzdevumi
Vingrināt(1;2), nostiprināt(3) prasmi stāstīt stāstu par attēlu.
Veidot(1), vingrināt(2), aktivizēt (3) prasmi veidot gramatiski pareizus un loģiskus ticējumus un latviešu tautas dziesmas.
Rosināt sacerēt aprakstošās mīklas par tēmu un censties tās atminēt.
Veicināt(1), vingrināt (2), nostiprināt lasītprasmi.

Pedagoga darbība
Sagaida katru bērnu, samīļo un aprunājas. Pedagogs no rīta, ierodoties bērniem, katram iedod kartiņu ar viņa vārdu un kādu no Lieldienu simboliem (zaķis, cālis, ola, vista), ko bērns iekar kaklā.
Piedāvā bērniem darbu interešu centros par šīs dienas tēmu.
Valodas centrā: spēle „Loto” ar Lieldienu simboliem un to nosaukumiem, grāmatas par Lieldienām, kontrolkartiņas ar Lieldienu simbolu attēliem.
Matemātikas centrā: Domino ar Lieldienu simboliem, Lieldienu puzzle.
Mākslas centrs: Izkrāsojami olu attēli, olu attēli, uz kurus var izrotāt ar iepriekš sagrieztām krāsainām ģeometriskām figūrām.
Pedagogs staigā pa telpu, vērojot bērnu darbību interešu centros un arī pats pārmaiņus darbojas kādā no interešu centriem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants