Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'Latvijas darba tirgus problēmas', 1.
  • Prezentācija 'Latvijas darba tirgus problēmas', 2.
  • Prezentācija 'Latvijas darba tirgus problēmas', 3.
  • Prezentācija 'Latvijas darba tirgus problēmas', 4.
  • Prezentācija 'Latvijas darba tirgus problēmas', 5.
  • Prezentācija 'Latvijas darba tirgus problēmas', 6.
  • Prezentācija 'Latvijas darba tirgus problēmas', 7.
  • Prezentācija 'Latvijas darba tirgus problēmas', 8.
  • Prezentācija 'Latvijas darba tirgus problēmas', 9.
  • Prezentācija 'Latvijas darba tirgus problēmas', 10.
  • Prezentācija 'Latvijas darba tirgus problēmas', 11.
  • Prezentācija 'Latvijas darba tirgus problēmas', 12.
  • Prezentācija 'Latvijas darba tirgus problēmas', 13.
  • Prezentācija 'Latvijas darba tirgus problēmas', 14.
  • Prezentācija 'Latvijas darba tirgus problēmas', 15.
  • Prezentācija 'Latvijas darba tirgus problēmas', 16.
  • Prezentācija 'Latvijas darba tirgus problēmas', 17.
  • Prezentācija 'Latvijas darba tirgus problēmas', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Darba uzdevumi ir:
Noskaidrot, vai izglītības sistēma nodrošina pašlaik nepieciešamo speciālistus darba tirgum.
Noskaidrot, vai tiek nodrošināta speciālistu pārkvalifikācija.
Izanalizēt, kā ir mainījies bezdarba līmenis, cik ievērojama bezdarba problēma ir tagad.
Izpētīt, kādi ir darba apstākļi un darba samaksa pašlaik darba tirgū, kā tiek ievērota Darba likumdošana.
Noskaidrot, kādas ir un ko dara aizstāvības organizācijas.
Izpētīt, vai Latvijas darba tirgū vēl pastāv diskriminācijas problēmas un kādas tās ir.

Darba tirgus ir darba spēka pieprasījuma un piedāvājuma attiecību kopums.

Ja pieprasījums pēc strādniekiem ir lielāks salīdzinājumā ar iespējamo piedāvājumu, algas ir augstākas nekā tad, kad pieprasījums ir mazāks par piedāvājumu.

Ja piedāvājums pēc kādas kategorijas strādniekiem salīdzinājumā ar pieprasījumu ir augsts, darba algām ir tendence būt zemākām.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants