Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.06.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmas plānošana', 1.
  • Referāts 'Reklāmas plānošana', 2.
  • Referāts 'Reklāmas plānošana', 3.
  • Referāts 'Reklāmas plānošana', 4.
  • Referāts 'Reklāmas plānošana', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Iedarbīga un spilgta reklāma rodas tas, ja ir rūpīgi pārdomāta plānošana. Veiksmīgas reklāmas idejas un neaizmirstamas reklāmas kampaņas veidojas no daudziem priekšnosacījumiem, un tās veicina preču un pakalpojumu pārdošanu. Pats galvenais rūpīgā reklāmas plānošanā – firmas, preces vai pakalpojuma pozicionēšana atbilstīgi patērētāja motīviem un salīdzinājumā ar konkurentu.
Programmas attīstības reklāmas menedžerim jāsāk, nosakot mērķa tirgu un pircēju motīvus, kā arī to, vai firmas reklamētā prece jau ir tirgū vai ienāk pirmo reizi, vai firma vēlas paplašināt ietekmes jomu. Skaidri jāzina realizējamo preču apjomu vai jāparedz iespējamā tirgus daļa. Jāzina cik liela tirgus daļa pieder konkurentiem, viņu piedāvājumi, tehnika, cena.[1,204]
Maziem un vidējiem uzņēmumiem ieteicams jautajumu saraksts, atbildes kļūs par pamatu reklāmas programmas izstrādāšanai:
• Realizējamo preču apjoms un mērķis.
• Tirgus robežu noteikšana, realizācijas kanāli un metodes.
• Tirgus daļa pašlaik.

Autora komentārsAtvērt
Atlants